1

Onderwerp: voor paps een gendertaart

Hoi,

Mijn neef en nicht zijn in verwachting van hun 2e kindje.
Zij willen graag met de verjaardag van mijn neef het geslacht aan de familie bekend maken. De wens is toch wel dat het gewoon een mannen taart word maar dat het wel zichtbaar is dat het ook om de bekend making gaat. Ik dacht zelf aan een overhemd en die te decoreren naar aanleiding van de baby.

De binnen kant moet blauw worden en welke kleur kan ik het beste gebruiken?( ben bang dat het groenig word)

Hebben jullie tips of ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Alvast bedankt voor het delen van jullie ideeën!!!

Groetjes Diana

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

2

Re: voor paps een gendertaart

als je hem gewoon kleurt met blauwe kleurstof, dan lijkt hij aan de buitenkant wat groenig. Maar van binnen is het echt knal blauw.
Ik heb electric blue gebruikt.

je kunt ook ervoor zorgen dat in het midden blauw witte muisjes zitten. zoiets maar dat dus met muisjes (foto van internet gehaald)   http://s3.amazonaws.com/gmi-digital-library/67ffec45-d3a1-4b6f-ae87-1597d8a77a16.jpg

Liefs, Zanoni

3

Oooh dat is ook een erg leuk idee. Ik ga ook eens even op google kijken hoe je dat maakt.

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

4

:think: een gewoon biscuit en dan de middelste lagen uithollen :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Precies wat Carien zegt! Of wat ik heb gedaan is biscuit in 3 lagen en de middelste laag een rondje uit het midden snijden en dat vullen met m&m's of iets dergelijks en dan de bovenste laag erop en afsmeren :)

6 Laatst bewerkt door Cupla (23-07-2013 14:22)

Het zijn suikersnoepjes van Jamin...Weet niet of gewoon winkel ze ook hebben???

Anders snoepjesonline.nl dan kan je vast bestellen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd