Onderwerp: Heel Holland bakt
Op het strand waarschijnlijk Maar ik dus niet!
Ik mocht een taart maken voor de 16de verjaardag van ons voormalig buurmeisje die ons 10 jaar geleden geadopteerd heeft toen we buren werden. Vanaf dag 1 kwam ze dagelijks bij ons en hebben we ontzettend veel lol met elkaar gehad en een hele warme band opgebouwd. Het is echt zo'n kind dat de wereld mooier maakt en altijd een positieve noot toevoegt. De feestdagen brachten we ook altijd met elkaar door, want thuis bij haar werd er niet zo heel veel aan gedaan. Ook ging ze altijd met ons mee overal naar toe, dagjes uit, verjaardagen en allerlei andere feestjes of gewoon ergens op visite. Zelfs zo vaak dat mensen die ons niet kennen dachten dat het echt onze dochter was. En nu is ze dus 16 en al een hele (mooie) dame geworden en wonen we niet meer naast elkaar. Wij zijn verhuisd naar Bergschenhoek en dat bevalt prima, maar sjonge wat missen wij haar!
Met alle liefde dus deze taart voor haar gemaakt en ze was er super super blij mee.
Het weer is natuurlijk niet zo heel prettig om een taart te maken, maar gelukkig heb ik (tijdelijk!) 2 koelkasten in mijn keuken staan en heb ik letterlijk de hele taart gedecoreerd terwijl die in de koelkast stond! Dat scheelt een hoop stress, maar sjonge wat is het heerlijk zomerweer en dus slecht taartenweer
Nou, genoeg gekletst. Ik heb 2 hele slechte foto's die met een telefoon zijn gemaakt, ik had mijn camera vergeten jammer genoeg
De tas bestaat uit 3 verschillende cakes; 2 chocolade moistcakes en 1 vanillecake en o.a. gevuld met bbr met verse aardbeien, chocoladecrème met pure chocolade snippers, aardbeiencrème met verse aardbeien en citroencrème met pure chocolade snippers.
Loeizwaar was 'ie maar errug lekker.