Onderwerp: Harley Davidson, mijn 1e 3-laags

Hoi allemaal.
vandaag mijn grootste taart tot nu toe afgeleverd.
heb hem met 39 graden koorts en een flinke keelontsteking gemaakt en ondanks de hitte hier in huis ben ik ( op enkele puntjes na) best tevreden en ik kreeg een leuke foto gestuurd van de man die hem had gekregen en die was er zichtbaar blij mee.

onderste taart 25cm naturelbiscuit, gevuld met botercreme en kersenvlaaivulling.
middelste taart 20 cm naturelbiscuit, gevuld met citroenkwarktaart (mona) en tropisch fruitvlaaivulling.
bovenste taart 15 cm chocoladebiscuit, gevuld met sinaasappelbotercreme en mandarijnpartjes en sinaasappel/abrikoos compote.

ben benieuwd hoe jullie hem vinden?

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1010365_503382806408119_737988987_n.jpg

2

Re: Harley Davidson, mijn 1e 3-laags

waauw!!

3

Heel gaaf!!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Ziet er heel gaaf uit!

bedankt! het was wel spannend want de man is schizofreen haha, dus het was moeilijk voor mijn vriendinnetje (zij is begleidster in zijn instelling) om een onderwerp te kiezen, eerst waren het sigaretten maar dat leek me niet een erg leuk/lekker thema hihi.
toen Harley davidson... gelukkig vond ie dat gisteren ook helemaal te gek.. (hij zal maar net een my little pony dag hebben) haha ;)

Ziet er mooi uit!

Beterschap!

facebook.com/caro.taartencupcakes

7

wauw, heel gaaf zeg!

bedankt  :D ben ondertussen weer opgeknapt dus heerlijk genieten van de hittegolf :P

9

respect hoor , ziek zijn en dan zo'n mooie taart maken .
Moest wel erg lachen ,toen je over little pony dag had . Ja je weet maar nooit  :D

ccgirl schreef:

respect hoor , ziek zijn en dan zo'n mooie taart maken .
Moest wel erg lachen ,toen je over little pony dag had . Ja je weet maar nooit  :D

bedankt  :D

11

Ziet er heel leuk uit en gelukkig werd hij goed ontvangen ook... :D