Onderwerp: Hello Kitty in een Mega Cupcake voor Isa's 6de verjaardag
Tja dochterlief vond het Wiltonboek uit 2012 met een mega cupcake met daarop een poppetje van Hello Kitty zucht, ik wilde een barbietaart maken... naja plan omgegooid en morgenvroeg nog even de kleine dingetjes doen (die foto volgt later nog) maar ergens ben ik dus best trots. Ik had nogal wat missers vandaag, de eerste biscuit kwam niet mooi omhoog ik gok toch te weinig beslag, dus een nieuwe taart gemaakt, de cupcake ging gelukkig meteen goed *pfieuw*
en dat de eerste keer, ik had trouwens wel een silicone bakvorm
De botercreme die ik vond bij mycupcakeaddiction smaakte voor geen meter, maar wel veel gemaakt want ik had nogal wat nodig.... dus dan maar de MBC gemaakt en die is wel heel lekker vind Isa
Daarmee de taart dan ook gevuld in combi met aardbeienjam en voor het eerst geprobeerd roosjes ermee te spuiten, dat moet ik nog wat meer oefenen denk ik. Maar ja ik ben geen prof en doe het puur als hobby dus ik oefen niet zo erg veel
Nou ja genoeg geschreven morgen de laatste puntjes een randje onderaan de taart om het warme weer mankementje te verdoezelen, de mini candymelt bakjes vullen met creme, er wat sprinkels op en dan vind ik hem wel af.