Onderwerp: hallo cake bakkers. nu maar eens voorstellen!!

haai haai ik ben Nancy 34 jaar en singel mom van 2 dochters van 8 en 10 jaar. en woon in denhaag

ik ben nog maar net begonnen met de hobby, en ik vind het superrrrrr leuk. *D  ik ben zelf hellemaal geen taart eter. maar het maken daarvan juist weer wel.

ik lees al een tijdje mee, omdat ik veel vragen stelde via google en dan dan altijd hier uit kwam, wat ik erg grappig vond. dus de site was  dus echt het antwoord op mijn vraag. :Y

ik heb het de laatste tijd druk gehad met taarten bakken, dus heeft even geduurd voor dat ik hier me eigen kwam voor stellen. :o

ik wil wel even kwijt aan jullie dat jullie allemaal van die super mooie taarten maken zeg pfffff ik word daar dan best onzeker door en denk dan ik vind mijn taarten mooie en leuk maar tis niks in vergelijking met sommige taarten die ik hier voor bij zie komen. echt wowwie en petje af. :thumb:  :thumb:  :thumb:

ik heb geen cursus of workshop gevolgd, doe het uit mijn eigen fantasie en met hulp van de site hihihih maar zou best een cursus willen doen om mijn techniek te kunne verfijnen. maar alles is zoww duur.  weet er iemand misschien een goeie goedkope cursus omstreken den haag. of zou er iemand op de site tegen een kleine vergoeding mij wat kneepjes van het vak willen leren. :o  *D

dikke taart knuffel, meder bakster nancy ;)

2

Re: hallo cake bakkers. nu maar eens voorstellen!!

Hoi nancy, welkom op het forum.

Voor goedkope workshop weet ik niet waar je terecht kan. Er zijn wel vaak mensen die bij elkaar een freubel houden.,. Misschien is dat iets voor je?

Groetjes