1

Onderwerp: Iemand een idee

Hallo allemaal

Ik mag een taart maken voor een tweeling jongen en meisje die binnenkort 1jaar worden. Het word een stapeltaartje van 3lagen.
Ook wil de moeder er Mickey en minnie mouse in verwerkt hebben.

Zelf zat ik te denken aan een rose taart voor het meisje volgen met blauw voor het jongetje met hun naam erop derde laag?
De roze of rode taart met stippen versieren de blauwe met sterren derde misschien wit houden met de achterkant van minnie en Mickey dit door aan te geven met een strikje roze boven tussen de oren blauw onder. De cijfer 1boven op de taart misschien nog een paar oren erbij maken. Mickey en minnie boetseren en deze op ieder zijn eigen laag te zetten.randafwerking?parelrand wit?

Hebben jullie nog een idee?

Of zal ik de taart gewoon door twee delen met de kleuren roze blauw.
Niet de zachte kleuren maar de harde kleuren.
Welke kleuren zouden jullie nemen.

2

Re: Iemand een idee

Ik ben zelf moeder van een tweeling. Is het de wens van de moeder om meisje/jongen onderscheid te maken?

Anders zou ik denk ik kiezen voor een minder 'gesplitste' taart.
Ik heb dit bij mijn eigen kinderen ook altijd gedaan.

Dan zou je gewoon rood met stippen kunnen doen ofzo en de 'mouses' er gewoon op.

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

3

Nee dat had ze niet echt aangegeven maar het ging haar meer om het duo. Voor de rest mocht ik het zelf indelen.
Ik heb nog even de tijd voor het ontwerp.

Inderdaad,  je kunt het ook gewoon simpel houden.
Ik ga nog even verder brainstormen.
Is rood dan niet echt meisje bepalend.

De blauwe taart met subtiele sterren slinger?kleine!
Bedankt voor de reactie.
Heb je ook een meisje jongen tweeling?

4

Ik weet niet hoe graat de taart moet worden. Maar mij eerste gedachte is:
Een voorkant en een achterkant.
2 laags stapel, de bovenste een boltaart met Mouse oren en de onderste met kleding.
Je kan dan aan de voorkant van de oren Mickey maken (onderste taart rode broek) en aan de achterkant maak je Minnie (met roze jurk).

Ik hoop dat je hem snapt.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

Lilar schreef:

Ik weet niet hoe graat de taart moet worden. Maar mij eerste gedachte is:
Een voorkant en een achterkant.
2 laags stapel, de bovenste een boltaart met Mouse oren en de onderste met kleding.
Je kan dan aan de voorkant van de oren Mickey maken (onderste taart rode broek) en aan de achterkant maak je Minnie (met roze jurk).

Ik hoop dat je hem snapt.

dat zat ik ook te denken. dan hebben ze allebei een eigen taart als je hem draait. De Mickey kiekeboe taart vind ik altijd een leuke  :Y

vroeger was rood juist voor jongens en mannen tegenwoordig is dat afgezwakt en geschikt voor jongens en meiden

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

7

Mijn tweeling is idd jongen/meisje.
Rood is brandweerkleur bij ons in huis. Ik zou niet zo snel een lila of roze taart maken voor klanten met een zoontje, maar verder kun je in mijn optiek alle kleuren voor beiden gebruiken

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

8

Hier ook een 2 ling moeder van een identieke meisjes tweeling. Mijn dochters kiezen elk een eigen taart, dus ik zou (als het een stapel moet zijn) 1 taart voor de een en 1 taart voor de ander maken.

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd