Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een parade van Bruidstaarten :)
De eerste is echt niet mijn smaak maar ik vind het wel een schitterende taart, top afgewerkt, strak en hij klopt helemaal. Je andere taarten zijn ook gaaf hoor maar de eerste is een echte eye catcher!
Schitterend zeg!!!!!
Wauw die eerste is heel mooi!Alleen zou nog mooier zijn vind ik zonder de topper!
Heel mooi!! vooral de eerste is super!
wauw echt heel erg mooi.
Stuk voor stuk prachtige taarten en op die eerste heb je je lekker mogen uitleven zeg
Groetjes van Cora
wat een mooie taarten zeg!
Heel mooi...ik had ze gisteren al gezien, dacht dat ik toen al gereageerd had, blijkbaar niet...nou bij deze dan:
Schitteende parade, vooral je eerste is zooo heerlijk over-de-top...maar juist daardoor een plaatje, die denk ik bij iedereen lang in het geheugen blijft: wow, wat is die moo!!!
Ik vind die eerste echt super! Zou hem zelf wel willen als verjaardagstaart bij bruidstaart heb ik een ander beeld
Die eerste is zo vreselijk kitsch en over the top en absoluut niet mijn smaak, en toch blijf ik terug kijken, zo prachtig heb je m gemaakt!
De rest is ook allemaal mooi gemaakt.
Ze zijn allemaal erg mooi!
Prachtig afgewerkt.
De topper van de topsy turvy...Waar is de bruid??? In de taart?
Mooi allemaal zeg! Vooral de geverfde namen op die paarse vind ik erg mooi gedaan
wauw wauw wauw wauw en nog is wauw!!!!!! Die eerste!!! en die topsy geweldiggggg
Bedankt voor de leuke reacties. De eerste taart waas de wens van de klant. Heerlijk om zo'n taart te maken. We gingen helemaal los. We zijn vergeten een foto te maken van de taart zonder de topper, jammer maar niets meer aan te doen.
De bruid van de topsy turvy is idd in de taart gezakt. Dit was de wens van de bruid
Bedankt voor de leuke reacties. De eerste taart waas de wens van de klant. Heerlijk om zo'n taart te maken. We gingen helemaal los. We zijn vergeten een foto te maken van de taart zonder de topper, jammer maar niets meer aan te doen.
De bruid van de topsy turvy is idd in de taart gezakt. Dit was de wens van de bruid
Wow! (kijk-m'n-ogen-uit-poppetje)
De eerste taart is juist wel mijn stijl, en die topper vind ik ook humor net als de ingezakte bruid hahaha
Verder erg mooi hoor! De onderste ook, met die sjerp.
(Persoonlijk vind ik die 2e wat saai, maar smaken verschillen)
owww die eerste, verschrikkelijk! qua smaak dan hoor.
Wel heeeeeel knap en netjes gemaakt!
allemaal overigens heel knap gemaakt!
die met die ingezakte bruid vind ik wel humor!
Wat een bruidstaarten zeg!
Helemaal super.
WAW die eerste vind ik super (jammer van die topper ) Echt prachtig!!
Mooie parade, de eerste is inderdaad erg kitch en over de top, maar toch kan ik mijn ogen er niet van af houden....
superrrrrrrr mooi allemaal
Prachtig! Stuk voor stuk!
Geweldig! Stuk voor stuk...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een parade van Bruidstaarten :)