1

Onderwerp: FC Twente & Madeliefjes

Voor mijn eigen zoon (Jochem) en dochter (Madelief) deze stapeltaart. Ze vieren morgen hun 4e verjaardag. Dinsdag zijn ze echt jarig!
Ben heel benieuwd naar hun reactie morgen. Kan niet wachten.

De onderste en bovenste taart bestaan uit chocoladebiscuit met kersen, chocomousse, laagjes krokante chocolade en krokante koekjescreme op basis van slagroom.

De middelste taart is mandarijnenbiscuit gevuld met tropische vruchten, banketbakkersroom en lentekwark.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IITZQV8N-D.jpg

Groetjes, Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: FC Twente & Madeliefjes

Heel erg leuk gedaan,  wat een prachtige ronde bal bovenop!! Super gedaan  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

Verder niemand een mening? Toch al bijna 100x bekeken..... :think:

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

Hiep hiep hoera, nu zijn ze echt jarig, gefeliciteerd!

Toen ik de titel las dacht ik twee taarten te zullen zien, maar je hebt het gewoon heel mooi gecombineerd in één taart  :thumb:  :thumb: .

Wat leuk gecombineerd zo samen, mooie taart en die bal, zo mooi rond, knap werk.
En ik zag net je koekjes ook voorbij komen, leuk met die heerlijke vrolijke kleurtjes, was ook wel een succes zeker?

Groetjes van Cora

6

Gefeliciteerd! En wat Leuke taart zo samen :)
maar ook de vulling: krokante koekjescreme klinkt heerlijk! Heel benieuwd naar het recept daarvan!

mooi! leuk die combi, ik heb ook net de bakvormen voor die bol gekocht, eigenlijk voor de kleine boltaartjes maar als ik die mooie ronde bal zo zie misschien toch maar keer wagen aan een voetbal met de voetbalfamilie waar ik uit kom ;) en... gefeliciteerd! groetjes

8

En ik maar denken dat het een echt balletje was..   :D  :lol:
echt goed gelukt!

9

Dames, bedankt voor jullie reacties!
Om jullie uit de droom te helpen. De bal is geen echte bal, maar ook geen taart. Hij is namelijk gevuld met piepschuim  ;) .....