1

Onderwerp: Goedkope taartvulling

Dames, wat is een 'goedkope' taartvulling? Mijn zoontje word over twee weken vijf en vind mijn taarten altijd lekker. Maar eigenlijk heb ik niet zo heel veel geld om een uitgebreide taart te maken. Heb gelukkig nog kleurstoffen staan om de fondant mee te kleuren, dus daar heb ik niet veel van nodig, maar wat kan ik er het beste indoen?

Alvast bedankt,

Groetjes Linda

2

Re: Goedkope taartvulling

Ben niet zo prijsbewust  :o , maar denk dat ik gewoon iets van slagroom en jam zou doen (die je misschien toch al in huis hebt  ;) )

3

Als alleenstaande van twee kinderen en op het moment werkloos, moet ik helaas wel. Bent dat ook nooit geweest inderdaad. Vind het sneu voor hem als hij geen taart heeft wat hij zo graag wil hihi.
Maar dat is inderdaad wel een goede oplossing, zo simpel had ik het nog niet bekeken haha

4

of met eiwit een merenque botercreme maken en van het eigeel een lekkere banketbakkers room eventueel nog vruchten van het seizoen of jam. Reken maar dat je dan een heerlijke taart hebt die niet heel veel kost alleen eieren suiker en boter! tussen de volgende link staan de recepten ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/recepten/4/Vullen/

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

5

Dank jullie wel. Mijn zoontje zal helemaal happy zijn over twee weken hihi

6

banketbakkersroom van baukje?

jam, vlaaivulling, slagroom, botercreme

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7