Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidspaar geboetseerd tijdens PME1
Pagina's 1
Ik ga altijd enorm aan mezelf twijfelen als er al 138 mensen gekeken hebben maar niemand een reactie plaatst.
Ik heb graag feedback hoor en kan tegen kritiek
Je hoeft niet aan jezelf te twijfelen......ziet er super uit!!!!
Hoe heb je ze op het taartje geplaatst?
Grt Nadia
Ik vind ze erg mooi geworden!!! Netjes!
Ik vind het ook jammer dat steeds minder forumleden de tijd nemen om even een reactie te posten..
Inderdaad jammer, dat er weinig reacties komen, maar ik kan het wel begrijpen. Voor de reacties plaats ik tegenwoordig op facebook, want de "vind-ik-leuk"knop is snel te vinden en je krijgt meteen alle foto's te zien, zonder elk topic apart te moeten aanklikken.
En nu klikte ik wel op dit topic en vind ik het ook wel zo netjes, om even te reageren, want het ziet er super uit!
Je hoeft niet aan jezelf te twijfelen......ziet er super uit!!!!
Hoe heb je ze op het taartje geplaatst?Grt Nadia
Dankjewel!
Ik heb ze met een sateprikker op de taart geplaatst..
Ik vind ze erg mooi geworden!!! Netjes!
Ik vind het ook jammer dat steeds minder forumleden de tijd nemen om even een reactie te posten..
Dankjewel voor je reactie.. Heel fijn!
Inderdaad jammer, dat er weinig reacties komen, maar ik kan het wel begrijpen. Voor de reacties plaats ik tegenwoordig op facebook, want de "vind-ik-leuk"knop is snel te vinden en je krijgt meteen alle foto's te zien, zonder elk topic apart te moeten aanklikken.
En nu klikte ik wel op dit topic en vind ik het ook wel zo netjes, om even te reageren, want het ziet er super uit!
Dankjewel voor je reactie!!
Op FB krijg ik idd ook vind ik leuks maar ben zelf altijd wel benieuwd wat medebaksters er van vinden
Ik vind ze echt supper....boetseren is voor mij nog een stap te ver, maar jij kan het echt goed!!
Ik vind ze echt supper....boetseren is voor mij nog een stap te ver, maar jij kan het echt goed!!
THX..
Heel mooi gedaan. Ik ha 'm nog niet eerder gezien, anders had je ook al eerder een reactie van me gehad.
Maar soms mis ik een topic toch
Ik vind ze mooi, maar een puntje van "kritiek"Het lijkt nu net of meneer ook een knotje heeft....
Leuk hoor! Waar doe je de pme?
Heel mooi gedaan. Ik ha 'm nog niet eerder gezien, anders had je ook al eerder een reactie van me gehad.
Maar soms mis ik een topic toch
Maakt niet uit hoor.. moet eigenlijk ook niet zo twijfelen, Maar ben soms best onzeker wat dat betreft.
Ik vind ze mooi, maar een puntje van "kritiek"Het lijkt nu net of meneer ook een knotje heeft....
Hihihi zo had ik het nog niet bekeken maar het is bedoeld als een mooie kuif..
Leuk hoor! Waar doe je de pme?
Bij Lies cakeshop in Houten..
Maar ben 6 juli geslaagd voor mijn PME1
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidspaar geboetseerd tijdens PME1