Onderwerp: Parade v bootje + vuurtoren, konijntje, pump, cars, oilily & skylander
Vorige week een drukke week gehad, met maar liefst 6 taarten in 9 dagen. Nu heb ik echter even flink gas teruggenomen en mijn eerste taart-vrije weekend sinds lange tijd, heerlijk! 
Voor de jarige Benyamin Glenn een taart met zeilboot & vuurtoren:

Voor Eden dit jaar een konijntje mogen maken. Inspiratie tegengekomen op Cakes Decor, maar er wel mijn eigen draai aan gegeven. Ik vind hem toch wel net zo leuk als het origineel 

Voor Naomi een taart aangeboden. Via de loterij bij Kids Taz-dag won zij een mooie verjaardagstaart. De wens was girly, na gesprek met haar moeder bleek ze helemaal into schoenen met hakjes te zijn, dus een pump en taart in haar favoriete kleuren is dan natuurlijk ideaal 

Voor het 2e jaar een taart mogen maken voor Alen, dit keer Cars. Toch weer net zo leuk om te maken (en scenario's op de taart te bedenken
)
Dan nog even sjoemelen, een Oililytaart gemaakt naar aanleiding van een foto van de koffiekopjes van Oilily.
En de lastigste en grootste uitdaging een skylander taart. Wel eens iets voorbij zien komen, maar verder totaal niet bekend met het onderwerp. Na enig speurwerk deze 2 figuren, Double Trouble (r) en Shroomboom (l) weten te boetseren en de jarige was er helemaal blij mee. 

Bedankt voor het kijken!! En natuurlijk altijd leuk als je een reactie achter laat