1

Onderwerp: Zwarte lijnen om hello kitty

Ik maak voor het eerst een taart; een hello kitty taart.
Om hello kitty heen (en om haar strik ed) wil ik zwarte lijnen. Ik weet dat je hier het best een sugercraft gun voor kan gebruiken, maar die heb ik uiteraard niet. Ik zag de tip om een "spuitje" te gebruiken (bv van apotheek) en inderdaad; ik krijg er een mooi zwarte sliert uit!

Maar nu de vraag: Moet ik nu direct de zwarte lijn om hello kitty heen spuiten (dus direct vanuit de spuit). Of kan ik het beste eerst een lange sliert spuiten en het daarna pas eromheen doen. Bij de laatste optie ben ik bang dat mijn sliert afbreekt... En is het handiger om hello kitty eerst op de taart te doen?

Bedankt!!!  :)

2

Re: Zwarte lijnen om hello kitty

Je kunt ook met de smoother een dun sliertje rollen, bv tussen twee sateprikkers in. Denk dat een spuit niet gaat werken, al gebruiken sommige deze wel  ;).
Mijn ervaring met de gun is dat je beter eerst een sliertje kunt rollen/spuiten en dan pas om de HK doen. Rechtstreeks breekt de sliert eerder omdat je (ik dan  ;) ) teveel beweegt waardoor de sliert dus juist breekt.
De HK's die ik gemaakt heb zijn zonder zwarte lijnen, maar met diepte. Vind ik eerlijk gezegd mooier  :o  omdat de zwarte lijnen HK zo 'hard' maken......

3

Bedankt voor je reactie! Ik ga eens kijken wat ik fijner vind werken én mooier vindt!

4

wat ik het fijnst vind, is om ipv zwarte lijntjes te rollen het plaatje iets paar mm groter uitsnijden in het zwart. En daarna daar het plaatje op puzzelen. Zo krijg je ook de zwarte "lijntjes"

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/945412_339464192823840_323805924_n.jpg

Liefs, Zanoni

5

Hoi Zanoni,

Goede tip! Dit ga ik uitproberen met mijn eerste hello kitty taart.
Die woezel en pip is ook heel schattig

Groetjes,
Stephanie