Dank jullie voor je reactie...vind ik altijd leuk.
Mijn collega kwam niet uitgekeken...ze heeft 'm daarna ook meteen op haar reisblog geplaatst.
Vorige week mailde ik haar hoe ze van plan was om naar Ter Eyck (de locatie waar we werken) te komen...met de fiets of met de auto, ze komt nl vaker ook met de fiets...en of ze die dag de hele dag onderweg was, of maar één locatie hoefde aan te doen (dan wist ik tenminste wát te doen...of een taart, of toch cc, de soort vulling etc).
Ze mailde terug dat ze van plan was met de fiets te komen, maar als het handiger zou zijn dan zou ze met de auto komen, en ze hoefde maar tot 13u te werken en alleen in Ter Eyck. Ik gaf haar de tip om met de auto te komen...verder niets.
Dinsdag kwam ik met het koffertje aanzetten, en toen was ze echt verbaasd...toen ik vroeg of ze niet al een vermoeden had n.a.v. mijn tip om met de auto te komen...zei ze dat ze gedacht had dat er nog spullen van haar in Ter Eyck stond, en dat ze dat dan met de auto makkelijker mee kon nemen....aan een taart had ze totaal niet gedacht
Haar reactie was erg leuk. Later kreeg ik nog zo'n leuke reactie via fb....het was een plezier om deze taart te geven (en te maken ook)....het was ook een fijne collega, ik ga haar missen, want we hadden goede en leuke gesprekken samen.....
Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery