1 Laatst bewerkt door djehr (03-07-2016 12:22)

Onderwerp: Voor een 15-jarige in Chanel thema

Vorig week kreeg ik van mijn nichtje de vraag of ik haar verjaardagstaart wilde maken. En daar zeg je natuurlijk geen nee tegen  :lol:
Ze stuurde mij een fotootje met een (in mijn ogen echt afschuwelijk lelijke  :D ) taart in Chanel thema. Of ik zoiets wilde maken  :s . Het hoefde niet helemaal hetzelfde en ook niet persé 3 lagen als het maar Chanel was. Blij dat alleen het Chanel thema belangrijk was en niet het voorbeeld dat ze gestuurd had een totaal ander ontwerp gemaakt.

De taart was voor zaterdag maar vrijdag ging het mis. Kreeg ineens  een dijk van een blaasontsteking. Ben geen bedrijfje en bak alleen voor familie en soms naaste vrienden maar toch...blijft een opdracht. En een dag van tevoren een taart afzeggen kan écht niet  :nooo

Dus met een hoop pijnstillers en alles in etappes toch aan de slag gegaan. Ben niet helemaal happy met de afwerking (kan veel strakker) maar gezien de omstandigheden toch wel blij met het resultaat:

Vanille biscuit gevuld met champagnecrème en  frambozenjam en bekleedt met marsepein:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1006221_485489321530074_199155242_n.jpg?oh=c169fc50c4fc54804b69ebd314e334a5&oe=57F42B34&__gda__=1476182757_ad2bf6ee335c2bbb56f122af41daac9a

2

Re: Voor een 15-jarige in Chanel thema

echt Chanel, mooi gemaakt!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Mooi! en mooie strikken ook  :D !

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

4

Inderdaad...die strikken maken het helemaal af! :lol:  :lol:  Nogmaals dank voor het snelle versturen  :thumb:

5

djehr schreef:

Inderdaad...die strikken maken het helemaal af! :lol:  :lol:  Nogmaals dank voor het snelle versturen  :thumb:

:lol:  :lol:

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl