Onderwerp: Te leuk om niet te laten zien.....
Ondanks het niet meest optimale weer, toch zeer tevreden over deze taart met bovenop de replica-knuffel van Finn:

Ook nog een meppertje voor Finn zelf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Te leuk om niet te laten zien.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ondanks het niet meest optimale weer, toch zeer tevreden over deze taart met bovenop de replica-knuffel van Finn:

Ook nog een meppertje voor Finn zelf!
Mooi, ook erg strak!! De knuffel is erg leuk! Top 
Wat een lieve taart en zo mooi strak, knap hoor, met dit weer.
groetjes van Cora
Wat een schattige taart
Wat een schatje! Zowel taart als knuffel! Maar wat een werk moet dat geweest zijn zeg al die strepen...
complimenten hoor!
Dank jullie dames! Van dichtbij bleek toch ook wel dat de taart wat last had van het weer. gelukkig op de foto niet te zien. Finn en zijn ouders waren ook erg blij met de taart. Finn moest gelijk lachen toen hij zijn knuffel op de taart zag.
Wat een schatje! Zowel taart als knuffel! Maar wat een werk moet dat geweest zijn zeg al die strepen...
complimenten hoor!
Ik zag er van te voren ook erg tegen op. Hoe ga ik in vredesnaam die strepen erop krijgen ?? Met de Sugar-gun dus. Was inderdaad eventjes werk, maar dan heb je ook wat 
Toppie!

Wat heb je dat mooi gedaan!
Nikkiiieee schreef:Wat een schatje! Zowel taart als knuffel! Maar wat een werk moet dat geweest zijn zeg al die strepen...
complimenten hoor!
Ik zag er van te voren ook erg tegen op. Hoe ga ik in vredesnaam die strepen erop krijgen ?? Met de Sugar-gun dus. Was inderdaad eventjes werk, maar dan heb je ook wat
Ja dat kan ik goed begrijpen haha! Maar dan heb je zeker wat: een superleuke taart!!
Boppe schreef:Nikkiiieee schreef:Wat een schatje! Zowel taart als knuffel! Maar wat een werk moet dat geweest zijn zeg al die strepen...
complimenten hoor!
Ja dat kan ik goed begrijpen haha! Maar dan heb je zeker wat: een superleuke taart!!

Vind em ook echt helemaal leuk! De kleurtjes, daarin mag ik binnenkort voor een vriendin een babyshower taart maken! Vind ze super. Maar echt heel mooi!

Vind em ook echt helemaal leuk! De kleurtjes, daarin mag ik binnenkort voor een vriendin een babyshower taart maken! Vind ze super. Maar echt heel mooi!
Wat een mooie complimenten 
Ahw wat lief zeg en zoals al heel veel gezegd, vind ook ik de knuffel erg leuk.
Maar het mooiste compliment komt natuurlijk van Finn zelf door zijn reactie op je taart 
wat een drtopje is de taart
Ahw wat lief zeg en zoals al heel veel gezegd, vind ook ik de knuffel erg leuk.
Maar het mooiste compliment komt natuurlijk van Finn zelf door zijn reactie op je taart
Ja, super he!
Heel erg mooi gemaakt!! Leuke details ook
Mooie strakke taart en lieve kleuren bij elkaar.
Je knuffel is goed gelukt, ik herken hem gelijk, want mijn zoontjes hebben hem ook
hartstikke leuk en mooi 
heel leuk!!
Mooie strakke taart en lieve kleuren bij elkaar.
Je knuffel is goed gelukt, ik herken hem gelijk, want mijn zoontjes hebben hem ook
Super! Mooi compliment!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Te leuk om niet te laten zien.....