1 Laatst bewerkt door Sweet Delicious (04-07-2013 22:04)

Onderwerp: Een beetje gestoord moet je wel zijn..

Op woensdag werden wij gebeld door een medetaartenbakster met de vraag of wij voor de volgende dag een bruidstaart konden maken.
Om goede redenen kon zij de opdracht niet uitvoeren.

De opdracht heeft hier bij bakken voor anderen op het forum gestaan. Het ging om de taart van Ron Ben Israel.
Natuurlijk konden we geen nee zeggen tegen de medetaartenbakster op het forum. En besloten om haar te helpen met deze opdracht.

Het koste een nachtrust, wat uurtjes hoofpijn en veel gestress. Maar voor een bruidstaart gemaakt onder deze tijdsdruk zijn wij toch best wel heel erg trots. Overigens konden we de reeds door haar gemaakte rozen overnemen. Dat scheelde een heleboel.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/p480x480/992912_491202560955880_1271687023_n.jpg

2

Re: Een beetje gestoord moet je wel zijn..

Daar mag je met recht heel trots op zijn!

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

3

daar mag je super trots op zijn
en heel erg lief van je dat je de opdracht op het laatst nog hebt overgenomen  :thumb:

4

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

5

super en dat voor in zo'n korte tijd. En erg lief dat jullie een collega uit de brand konden helpen

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Bedankt voor de lieve complimenten.  We hebben niets meer gehoord van het bruidspaar/contactpersoon. We hopen dat ondanks dat door tijdgebrek het afwerkingsniveau niet zo hoog is als we zelf altijd nastreven, de taart toch in de smaak is gevallen.

7

Wat grappig, mijn neef en zijn vrouw heten zo!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

8

Mooi gedaan :thumb:

ik krijg ook 2 aanvragen binnen voor deze stijl taart.
roosjes zijn mooi ;)

groetjes madhuri

9

Heel erg gaaf!!!!

.. Want taart kan altijd!!