1

Onderwerp: Ideeën buiten koelkast met sinaasappel

Ben aan het rondkijken voor vulling die enkele uren buiten de koelkast kan blijven.

Het enige verzoek wat ik heb gekregen is dat het een frisse vulling moet zijn en ze gek zijn op sinaasappel.

Ik vroeg me af of ik in de bc mix een gedeelte van het water kan vervangen voor sinaasappelsap.. En bijvoorbeeld een jam erbij.. Maar heb geen inspiratie voor de smaak. Iemand een lekker idee?? :9

2

Re: Ideeën buiten koelkast met sinaasappel

sinaasappelcurd :9  :9  :9

3

Bedankt. Maar zocht iets om te combineren met sinaasappel.

Je kan idd het water in de mix vervangen door sinaasappelsap. Vers vindt ik het lekkerst. Dan wel even zeven, anders zitten er zoveel rare stukjes in. Kombineert lekker met perzikstukjes uit blik, Chocolade, sinaasappelcurd, sinaasappeljam, tropische vlaaivulling etc, etc.

Groetjes Petra

5

botercreme met sinaasappelpatidess erdoor,erg lekker :9

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

6

sinaasappelbotercreme (neem aan dat je t water wel kan vervangen door vers geperst sap, maak zelf nooit met de mix dus zelf geen ervaring), ik vind t altijd lekker er ook wat geraspte sinaasappelschil erdoor te doen.
laagje bankerbakkersroom met stukjes mandarijn.
banketbakkersroom met heel dun laagje sinaasappelmarmelade erop
sinaasappelcurd

Ik vind chocolade altijd heel goed combineren met sinaasappel. Als je het subtiel wilt houden kun je onder een van je vullingen een dun laagje krokante chocolade doen, je kan ook een van je vullingen cocoladeganache doen en dan de andere 2 iets met sinaasappel of ander fruit

7 Laatst bewerkt door elleoj (02-07-2013 20:32)

BC van de Funcakesmix en dan het water vervangen voor sinaasappelsap met extra vruchtvlees van Perfekt (huismerk Boni/Hoogvliet). Ik weet niet hoe het kan, maar als je die ingevroren hebt (ik vries restjes altijd in :P) smaakt 'ie daarna naar splitijsjes.  :Y

Ooh heerlijk in combi met een laagje lemoncurd.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

8

Bedankt voor de reacties! Het is sinaasappel bc met tropische vlaaivulling geworden.

En de reacties waren uitstekend :)