Onderwerp: Mijn eerste 4 laags taart met dessert tafel
Mijn eerste 4 laags stapeltaart van mijn eigen 25 jaar huwelijk met dessert tafel en cupcakes, cake pops, Brazilianse balletjes van chocolade en Brazilianse balletjes van cocos
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste 4 laags taart met dessert tafel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste 4 laags stapeltaart van mijn eigen 25 jaar huwelijk met dessert tafel en cupcakes, cake pops, Brazilianse balletjes van chocolade en Brazilianse balletjes van cocos
# ik wil vragen als mijn titel veranderen kan worden naar :
Mijn eerste 4 laags taart met dessert tafel.
Dank je wel.
gr.
Tina
Hele mooie dessert table en een mooie taart erbij, zal wel veel werk zijn geweest.
Groetjes van Cora
wow! wat mooi zeg!
# ik wil vragen als mijn titel veranderen kan worden naar :
Gedaan Volgende keer graag zelf even melden, nu is dat voor je gedaan. Wij lezen niet meer elk bericht in elk topic hoor
Ziet er mooi uit! En natuurlijk gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk!
Mooie kleurcombi van je taart! Ik had graag alle lekkernijen van je desserttable van dichtbij gezien, ziet eruit als een leuk geheel zo!
Van harte gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk !
Wat een prachtig geheel zo de tafel ! Je taart is hartstikke mooi en de rest ziet er ook prachtig en zalig uit !
Bedankt allemaal!!! ik zou straks nog een paar foto's erbij doen.
Wat een mooie tafel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste 4 laags taart met dessert tafel