1

Onderwerp: [FEEDBACK] Ronduit een DRAMA !!!

Pfoe wat een drama.. Een nick&simon taart zonder foto sheet!!
Nou boetseren vind ik sowieso al heel moeilijk dus heb een poging gedaan om de twee mannen in karikatuur te puzzelen..

Maar wat is dat moeilijk zeg!!!

Ben er totaal niet tevreden over maar ik hoop met dit topic eigenlijk wat tips te krijgen over hoe ik nou mooi en sprekend personen kan maken op een taart..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ENAD6X76.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Ronduit een DRAMA !!!

ik zou dit ook een hele uitdaging gevonden hebben hoor! het is je goed gelukt! Eerlijk gezegd zou ik voor dit soort afbeeldingen een volgende keer gewoon zeggen; een fotosheet, en anders kan het niet ;)

Groetjes, Conny

3

Alleen al dat je het aan heb gedurfd ,vind ik al knap . Gezichten zijn zo wie zo moeilijk . Dat vind ik dan . 
Maar ondanks dat je het een drama vind , vind ik het toch goed gedaan . :thumb:

4

Ik ben er niet aan begonnen en heb een Nick&Simon taart met een sheet gemaakt ! Geen spijt van gehad.

Geen adviezen, je puzzel is netjes, maar foto's zijn haast niet na te puzzelen . Puzzelen is volgens mij meer geschikt voor tekeningen, cartoons, animatie. :Y

5

Ik kan ze wel herkennen, knap gedaan dus!

Tieneke

6

Ik kan uit ervaring spreken dat Nick en Simon erg moeilijk zijn om te puzzelen (heb het ook eens gedaan). Zeker omdat het bekende figuren zijn en je ze dan herkenbaar wil maken. Als je aan mij gevraagd zou hebben wie dit zijn had ik trouwens wel Nick en Simon gezegd  :Y .
Ik weet niet hoe je de puzzel hebt gemaakt. Ik bedoel.. heb je deze van een foto of stripplaatje? Ik had de hoofden uit een Tina strip gegoogeld en deze opgeslagen en bewerkt op mijn pc. Toen uitgeprint en gepuzzeld.

7

bedankt iedereen! ik ben blij dat ze in ieder geval herkenbaar zijn.. maar volgende keer toch een sheet gebruiken.. hihi

8

Wow, ik herken ze, dan zijn je puzzels zeker gelukt!
Ben helemaal niet thuis met dat spul, al die zangers, ze lijken allemaal zo op elkaar. :o

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Wat een uitdaging!
Petje af dat je het hebt aangedurft.
Ik vind het een mooie taart en herkende ze ook zeker!
Ik zou ook gezegd hebben, foto of niet :P

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

10

Ik vind ze mooi. :Y  :Y

je moet ff op puzzelplaatje in de how to's zoeken hier op het forum. Zag geloof ik laatst eentje voorbij komen van Annemarie nogwattes geloof ik. Die vond ik heel duidelijk uitgelegd. Maar ik doe het je ook niet na hoor!

12

vind die rechter wel lijkend eigenlijk {aaah wie is wie ook al weer??} maar de andere heeft wat donkerder haar dan dit, wel heel netjes dat je t aandurft  :thumb:

Taart Smakelijk is de naam