1

Onderwerp: Het hele idee is mislukt...

Ik wilde voor de traktatie van mijn dochtertje van die leuke mini kwarktaartjes maken, een laagje jam erop, toefje slagroom en een aardbeitje...maar de jam liep uit, de slagroom zakte in en de aardbeien waren te zwaar voor erop...zooooooo jammer....
Dit is het geworden...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PRHTMNTR-D.jpg

2 Laatst bewerkt door grietje (03-07-2013 08:47)

Re: Het hele idee is mislukt...

Jammer dat het niet geworden is zoals jij in gedachten had.
Op de foto kan ik het niet zo goed zien, maar wat ik zie ziet er leuk uit.
Was de slagroom niet helemaal stijf? Had je er klopfix door gedaan?
De smaak is goed? Dat proeven de kinderen.
Die zien echt niet wat jij ziet.

Nog gefeliciteerd met je dochter!

Groetjes Gerien

3

Ik had voor het gemak slagroom uit een spuitbus gebruikt...maar dat doen we dus niet weer...volgende keer maak ik het gewoon zelf...Maar een beetje uit tijdnood dit gedaan, want ze zou eigenlijk morgen trakteren, maar de meesters-en juffendag is van vandaag naar morgen verplaatst, dus de traktatie een dag eerder... Ze smaken prima, dus daar laten we het maar bij dan... Ik ga ze zo wegbrengen.

4

Ja slagroom uit een spuitbus....Dat is opspuiten en opeten, dat loopt inderdaad snel uit. :Y  :Y

Groetjes Gerien

5

weer een leer voor de volgende keer  :P  ;)

6

Het ziet er op de foto best goed uit hoor...
Slagroom uit een spuitbus dat blijft niet.....Slagroom kloppen (met klopfix) is toch nie zoveel werk?

Goede les voor een volgende keer, van foutjes leer je het meest toch...

Ze zien er smakelijk uit hoor  :Y ..

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Van fouten leert men...en dat heb ik gedaan vandaag! hahaha..
Volgende keer gaan we gewoon zelf slagroom maken! Had qua tijd misschien net gekund vandaag. Maar goed..maakt ook niet meer uit ;) de kids hebben de cakejes op en het was een denderend succes! Ze vroegen bijna allemaal of er nog meer was! Lekker eten met de handen, slagroom op de neus en nog meer gekkigheid...niemand die zag dat ze totaal mislukt waren ;) hahaha...

8

Jammer dat het niet zo is geworden als had gedacht!
En zoals al is gezegd van fouten kan je alleen maar leren!