1

Onderwerp: voor de verjaardag van een mega chocolade verslaafde

(ik zelf dus!) Als het overgewicht wat ik heb verzameld is veroorzaakt door deze verslaving  :Y  :D  :Y  :D

Anderhalf taartje hoog.....

Gevuld met van onder naar boven een laag witte choco mousse, kersengelei met verse kersen, en nog een laag witte choco mousse, vervolgens afgesmeerd met witte chocolade ganache en vervolgens afgewerkt met chocosticks rondom en bovenop pure chocokrullen.
Ik had voor de lol de calorietjes opgeteld van alles wat ik had gebruikt naar ben bij ruim 3000 gestopt met tellen hahahahaaha

Gelukkig heb ik hem niet alleen op hoeven eten, we hebben er zowel op het werk als thuis heerlijk van genoten en de stukjes waren ook niet zo groot want erg machtig wel. Helaas is de foto niet helemaal scherp, er staan er nog meer op mijn website

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1014258_499253920152962_1849913994_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: voor de verjaardag van een mega chocolade verslaafde

zo leuk en lekker

3

Mmmm chocolade altijd lekker :P

4

Mmmm, hij ziet er geweldig lekker uit! Gefeliciteerd nog met je verjaardag

5

Wow...die ziet er lekker uit!  :9
Ben al een hele tijd op zoek naar die chocoladesticks. Zijn niet in de supermarkt te koop, wel? Of haal je ze bij een groothandel?

Heerlijk!

7

Nanske8 schreef:

Wow...die ziet er lekker uit!  :9
Ben al een hele tijd op zoek naar die chocoladesticks. Zijn niet in de supermarkt te koop, wel? Of haal je ze bij een groothandel?

Aldi heeft volgens mij zoiets. Niet zo lang, denk zo'n 10 cm.

8

lekker chocolade!!!!
wie houdt daar nou niet van?? :9