1 Laatst bewerkt door drobbie19 (01-07-2013 19:17)

Onderwerp: hulp en inspiratie gevraagd

hallo allemaal

ik zit met een dilemma ik volg sinds januari een extra opleiding die binnenkort afgerond word  ik ben dan evv `er in de zorg dit betekent eerste verantwoordelijk .Nu is dit een vrij pittige opleiding geweest en wil dus als afsluiting een taart maken voor mij en mijn mede studenten maar ik ben enorm inspiratie loos op het moment en boetseren kan ik echt helemaal niet wie heeft er een leuk idee of tips zodat ik toch een knaller van een taart kan maken wil het liefst een stapel taart maken omdat we met behoorlijk wat personen zijn

groetjes Danielle

2

Re: hulp en inspiratie gevraagd

je vraag staat in de verkeerde rubriek. Ik zal het even melden en dan verplaatsen de moderators je bericht naar het juiste topic

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Een "zorgdossier" op je taart maken? Enkele termen rondom je taart, zoals SOAP, SAMPC, LSD, rapportage, arts?
Of de namen van je klasgenoten?

4

[MOVE] -> decoreren

5

Oe das inderdaad een mooi idee en aan je termen te horen zit je volgens mij ook in de zorg hahaha

Bedankt

Gr danielle

6

Even gegoogeld op 'verpleging + taart', en kwam bij taarten vol pillen, pleisters etc. ook goed te doen in de vorm van stapeltaarten.
Veel succes met je taart, en niet te vergeten, gefeliciteerd!

Groetjes,
Katrijan (Ria) https://www.facebook.com/ria.spaander

7

Ik zit inderdaad ook in de zorg, en ben ook evv-er (al heet het bij ons zorgcoordinator).
Ik vind pillen en pleisters wel leuk, maar in dit geval sluit dat niet helemaal aan bij de opleiding.