Onderwerp: Mozaiek taart
een lactose vrije taart, bekleed met fondant. Mozaiek gemaakt met marsepein.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mozaiek taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een lactose vrije taart, bekleed met fondant. Mozaiek gemaakt met marsepein.

Heel erg mooi gedaan. Leuk idee
Gaaf gedaan, prachtig!! 
Oh wat een leukerd!! Maar wat 'n werk moet dat geweest zijn! 
Mooi! 
Oh wat een leukerd!! Maar wat 'n werk moet dat geweest zijn!
Dat viel wel mee. Ik heb de kleuren uitgerold en diverse keren met het mes lijntjes getrokken. Dan heb je vanzelf kleine stukjes en die heb ik daarna al het moest op maat gemaakt.
De vlinder heb ik eerste heel dun op fondant uitgesneden en daarop de mozaiek stukjes.
Een klein uurtje en ik had het geheel klaar. De taart had ik eerder al gemaakt en in de koelkast staan.
Grappig 
leuk bedacht, wie weet komt t me nog eens van pas 
leuk bedacht, wie weet komt t me nog eens van pas
Heb ik niet alleen bedacht hoor. De klant wilde het graag en ik ben eens gaan googlen. Toen kwam ik een idee tegen, volgens mij ook via dit forum.
Altijd leuk als ideeen gebruikt worden!
wat een leuke taart! Heb je er een how-to van? Of een linkje waar die te vinden is?
Leuk idee
Wat leuk en apart!
wat een leuke taart! Heb je er een how-to van? Of een linkje waar die te vinden is?
Een howto heb ik niet echt. Ook niet gevonden op internet. Ik vond alleen een aantal foto's van mozaiek taarten.
Ik heb het als volgt gedaan.
De taart met wit bekleed.
De vlinder heel dun op wit fondant uitgesneden.
Vervolgens roze en rood uitgerold tot een lange lap en met een mesje in de lengte, schuin, horizontaal etc. gesneden. Dan blijven er vanzelf kleine stukjes over. Dan gewoon puzzelen tot je tevreden bent.
De stukjes opgeplakt met een beetje water.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat je er wat aan hebt.
Groetjes Jose
leuk idee, mooi uitgevoerd

Echt heel mooi, een keer wat anders
mickeymama schreef:wat een leuke taart! Heb je er een how-to van? Of een linkje waar die te vinden is?
Een howto heb ik niet echt. Ook niet gevonden op internet. Ik vond alleen een aantal foto's van mozaiek taarten.
Ik heb het als volgt gedaan.
De taart met wit bekleed.
De vlinder heel dun op wit fondant uitgesneden.
Vervolgens roze en rood uitgerold tot een lange lap en met een mesje in de lengte, schuin, horizontaal etc. gesneden. Dan blijven er vanzelf kleine stukjes over. Dan gewoon puzzelen tot je tevreden bent.
De stukjes opgeplakt met een beetje water.Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat je er wat aan hebt.
Ik denk het wel. Ik ga het zeker eens proberen!
Groetjes Jose
Wat een leuk idee en mooi gemaakt!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mozaiek taart