Re: Mijn bruidstaarten voor de maand Juni. Creme en geschilderd.
Wow, alle twee bijzonder!
Ben ook benieuwd naar de letters, erg stijlvol, heb je die uit de losse pols geschilderd?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn bruidstaarten voor de maand Juni. Creme en geschilderd.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow, alle twee bijzonder!
Ben ook benieuwd naar de letters, erg stijlvol, heb je die uit de losse pols geschilderd?
Supermooi!!!!!! Echt geweldig gemaakt! Wat voor techniek heb je gebruikt om de taart zonder fondant zo te krijgen?
Dank je.
Welk techniek? uhm dat is een goeie.
Ik heb een houten plank gebruikt met daarin een stok en dan de taartlagen met foam (met een gat er in) over de stok geschoven.
De creme heb ik bewerkt met een lepel. De bolle kant van de lepel heb ik gebruikt.
Ik hoop dat het wat duidelijker is geworden.
wauw,wat mooi!2de is favoriet!Die bloem is prachtig.Zit daar ook flowerwire in de blaadjes?
Dank je.
Ja in de blaadjes zit flowerwire. Dat werkt eigenlijk wel fijn. Flowertape er omheen en dan in een rietje en dat in de taart steken.
Er zijn een paar vragen over het strak schilderen van de letters.
Ik denk dat ik wel een redelijke vaste hand heb. Dat scheelt natuurlijk wel al een beetje, om het strak te krijgen. Het schilderen doe ik niet gestapeld. Ik schilder veel uit de losse hand, maar er zijn ook andere trucs hoe je iets op een taart kunnen krijgen dmv het overtrekken op bakpapier. Ik kan er veel meer over schrijven het is namelijk niet alleen maar overtrekken, ook het schilderen op zich, maar dan ben ik wel even bezig om het allemaal uit te leggen. En ik vind het niet eerlijk tov andere die al eerder bij mij een workshop schilderen op taart hebben gevolgd of gaan volgen.
Sorry, dat ik dus niet alles hier neer kan zetten. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Ik heb je workshop gevolgd en kan nu prima schilderen op een taart maar vooral die strakke rechte letters....wauw.
1 woord GAAF !
Prachtig allebei!
Jeetje Alice hoe kan ik die 2 nou gemist hebben ..... Je schilderwerk is prachtig! Ik vind ze allebei vet!!!
Mooi, maar vooral de laatste van de twee spreekt me erg aan........
Ik vind ze allebei echt waanzinnig, wat een perfectie!
Ze zijn beide echt helemaal geweldig! Vooral de laatste heeft mijn voorkeur.Krijg zelf weer de kriebels om te gaan verven.
ge-weldig hoe heb je die letters gemaakt op de 2e taart ??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn bruidstaarten voor de maand Juni. Creme en geschilderd.