1

Onderwerp: goedkope webdesigner gevonden

Modjes als ik hier niet in de juiste rubriek sta alvast mijn excuses  :o

Ik heb net een nieuwe website laten maken voor mijn taarten en ben er supertevreden over! Ik ben zo exited dat ik de hele dag reclame voor hen loop te maken  :Y
Daarom dacht ik hen hier even aan te bevelen, ik had zelf al even rondgehoord naar prijzen en wat vergeleken en schrok toch wel van wat sommigen durven aanrekenen voor een logo en een paar pagina's.
Dit bedrijf levert online diensten waardoor de BTW wegvalt en doet ook nog eens aan bedrijfsprofilering op sociale netwerken dus als alles goed gaat dan vinden alle zoekmachines me binnenkort supersnel en sta ik aan de top van mijn taartenimperium met vestigingen over de hele wereld  O-)     :+
Dus indien je interesse hebt mag je me zeker een mailtje sturen (wie weet krijg ik wel korting als ik nieuwe klanten aanbreng  O-) ) LOL

groetjes Aisha

I have great motivational skills, everyone says they have to work a lot harder when I'm around...

2

Re: goedkope webdesigner gevonden

Ik ben wel nieuwsgierig geworden zou je me je website adres willen sturen wil graag eerst even je website zien zodat ik iets kan zien wat deze webdesigners hebben gemaakt  :D  alvast bedankt groetjes Jaleesa

walking on buttercreamclouds .....

3

Re: goedkope webdesigner gevonden

Wat leuk! Zou ik ook de link mogen? Ben benieuwd hoe je site eruit komt te zien!

Groetjes Puck

4

Re: goedkope webdesigner gevonden

Ik ben ook erg benieuwd! Uiteraard ook naar jouw site!

5

Re: goedkope webdesigner gevonden

Jullie hebben allemaal mail  ;)

I have great motivational skills, everyone says they have to work a lot harder when I'm around...

6

Re: goedkope webdesigner gevonden

Deze hoort in Het WWW, maar als je het bedrijf hier wilt delen, moet je het ook wel delen :) Als in: niet alleen maar mailen naar degene die er om vraagt, maar gewoon het webadres (evt. zonder www) en de naam hier plaatsen. En natuurlijk je eigen website :)

Hier zet ik trouwens wel mijn vraagtekens bij:

Dit bedrijf levert online diensten waardoor de BTW wegvalt

.

In ieder geval:
[MOVE] --> Het WWW

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: goedkope webdesigner gevonden

Misschien is het niet een officieel bedrijf? Ik maak ook websites als hobby en daar reken ik ook geen btw over :lol:

8

Re: goedkope webdesigner gevonden

Voor mij wordt nu een website, logo, visitekaartje & folders gemaakt door een prof. webdesign bedrijf. Op mijn website komen ook community dingen voor facebook, twitter en hyves. Wanneer het klaar is, kan ik makkelijk zelf de inhoud aanpassen.

Mijn deal met hun:
De baas gaat trouwen en wil een bruidstaart voor 30-40 personen.
Mooi een taart voor mijn portfolio, een website & reclame erbij!

Misschien doen meer bedrijven dit? (zal nog wel de goedkoopste oplossing zijn;))

..*Heerlijk aan het bakken*..

9

Re: goedkope webdesigner gevonden

je mag toch wel een link naar jou eigen website hier plaatsen...


Ik ben er ook wel erg benieuwd naar!



(je kunt hem ook bij je profiel invullen he!)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

10

Re: goedkope webdesigner gevonden

Siena, is er een reden waarom je oude topics van Aisha omhoog haalt?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: goedkope webdesigner gevonden

ehm, nee, zag dit topic gewoon staan...

had helemaal niet door dat deze al oud was, snap ook niet hoe ik hem dan tegen gekomen ben eerlijk gezegd

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!