Onderwerp: Traktaties
Cakepops gemaakt om uit te delen...
En voor het kinderfeestje cupcakes..
Tips en trics altijd welkom
Www.tummiesbakery.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cakepops gemaakt om uit te delen...
En voor het kinderfeestje cupcakes..
Tips en trics altijd welkom
Leuk zeg!
leuk hoor!
Wat een leuke cakepops, vooral de schaapjes........de cc's zien er ook vrolijk uit.
super leuke cakepops. Hoe heb je dat zo mooi gedaan? Heb je er toevallig een how to van?
super leuke cakepops. Hoe heb je dat zo mooi gedaan? Heb je er toevallig een how to van?
Bedankt. Ik heb geen how to hiervan. Maar is eigenlijk ook niet moeilijk. Je bakt de balletjes. Doopt een stokje in de chocola en dan in de cake pop. Hard laten worden en daarna compleet in de chocola dopen. Weet uit laten harden en daarna de versiering erop plakken met chocola als lijm.
De schaapjes heb ik trouwens niet compleet uit laten harden maar halverwege het drogen slierten "getrokken" met een tandenstoker.
Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel.
lieke-webbie schreef:super leuke cakepops. Hoe heb je dat zo mooi gedaan? Heb je er toevallig een how to van?
Bedankt. Ik heb geen how to hiervan. Maar is eigenlijk ook niet moeilijk. Je bakt de balletjes. Doopt een stokje in de chocola en dan in de cake pop. Hard laten worden en daarna compleet in de chocola dopen. Weet uit laten harden en daarna de versiering erop plakken met chocola als lijm.
De schaapjes heb ik trouwens niet compleet uit laten harden maar halverwege het drogen slierten "getrokken" met een tandenstoker.
Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel.
Dank je wel voor de uitleg.
Heb je toevallig ook wat foto's van iets dichterbij? Dan kan ik beter zien welke vormpjes de versieringen hebben.
Tummie-junior schreef:lieke-webbie schreef:super leuke cakepops. Hoe heb je dat zo mooi gedaan? Heb je er toevallig een how to van?
Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel.Dank je wel voor de uitleg.
Heb je toevallig ook wat foto's van iets dichterbij? Dan kan ik beter zien welke vormpjes de versieringen hebben.
Ik heb geen foto's van dichterbij. Kan je wel vertrellen waarvan het gemaakt is:
Varken; neus smartie oren van die gekleurde gepofte rijst snoeptjes
Kip; mond van versiersel hartjes en kam van engelse drop
Schaap; poten en oren engelse drop en neus van zwart wit snoepje
Hond; oren van fondant en neus van bruine M&M
Koe; neus smartie, oren van chocolade drops en vlekken van platte hagelslag (geplakt met eetbare lijm). De laatste twee zitten samen in een strooi versierbus bij de o.a. AH te koop.
De lijnen van mond, ogen en wenkbrauwen die je ziet zijn van eetbare stift of erop geverfd.
Succes
super gaaf! Dank je wel voor de uitleg!! Dit ga ik zeker een keer proberen!.
wat een leuke cupcakes. Dat paarse onder het roze kroontje, is dat icing?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren