Onderwerp: Geen marsepein, geen fondant

Sorry, mischien zien julli mijn foto niet.
Graag reacties.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geen marsepein, geen fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Sorry, mischien zien julli mijn foto niet.
Graag reacties.
Sorry: taal blijf moeilijk, en die foto's !!!
ook!
mmmmm ziet er leuk uit en inderdaad geen marsepein of suikerfondant te zien )))))
Onder de spekjes er is geen marsepein alleen heb ik met bc gesmeerd, en de kabels door midden in de lengte gesneden en geplakt
gevuld met twee keer bbr, omdat de aardbei mousse is helemaal mislukt ! 
oooo spekkies er om heen das nog eens leuk, thanx! waarom heb ik dat zelf niet bedacht 
Ik vind hem heel leuk, vrolijk met die spekjes erop. Zullen kinderen ook lekker vinden.
Groetjes van Cora
Wat een leuk idee! Spekjes lijken me qua smaak en textuur ook heel goed passen bij biscuit en creme/bavarois, dus dit ga ik zeker onthouden 
Spekkies=super idee.
Mag je best een e in de taalspelling voor vergeten hoor ( julli=jullie) het is je vergeven als je vaker met zo'n goed ideeën komt

Dank jullie voor de possitive reacties, en ook ireen123 voor mijn Nederlands beter maken. Maar
Josje 78 en Ireen schrijven "spekkies"en Miss Pebble en Zeeuwsmeisje schrijven "spekjes" ik denk dat jullie vier Nederlanders zijn, maar wat is de juiste spelling? 
Officieel zijn het spekjes, spekkies is een beetje verbasterd/straattaal Nederlands.
En Nederlanders maken ook taal- en grammaticafouten hoor!
Jouw Nederlands is al super, ik wou dat ik me in een andere taal zo kon uitdrukken 
Dank je Ireen 123. Ik voel me goed na het lezen van je bericht
. Mijn taal is Spaans 
Ziet er echt superleuk uit!!
heel erg leuk bedacht!!!

Spekjes eten met een vork lijkt me toch wat lastig maar niemand zegt dat een taart makkelijk moet zijn, als het maar lekker is. Is de vorm eerst met spekjes bekleed, of zijn die er achteraf tegenaan geplakt?
Wat een lekker en leuk idee! Bedankt voor het delen.
Tieneke
Dank jullie allemaal voor de leuke reacties.
Ik als buitenlander vind het moeilijk een tompouce met een vork te eten
deze met spekjes gaat makkelijker.
Ik heb de spekjes door midden gesneden, de taart met botercreme afgemeerd en de spekjes met een beetje eetbare lijm geplakt, anders vallen ze er af en ze moeten ook op de rand van de kartonnen cirkel liggen, dat kan je zien op de foto. 
Leuk idee...
Ook leuk en ook zoet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geen marsepein, geen fondant