Onderwerp: Blond Amsterdam plaatje
Ik wil graag een blond taart maken maar hoe doe je dat met een puzzel? Kan iemand mij dat uitleggen? Ik ben nog niet lang bezig met bakken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Blond Amsterdam plaatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een blond taart maken maar hoe doe je dat met een puzzel? Kan iemand mij dat uitleggen? Ik ben nog niet lang bezig met bakken.
puzzelen kan op veel manieren.
Voor mij de makkelijkste manier is om het plaatje uit te printen en de verschillende delen los te knippen. (dus hoofd los, jurk los enz enz).
Dit leg je dan op dun uitgerold fondant (rollingpin met van die ringen aan de zijkant is hierbij handig aangezien je dan al het fondant even dik rolt) en je snijd om je papiertje heen.
Als je dat bij alle onderdelen doet kan je later je plaatje weer in elkaar puzzelen..
Het is leuk om te kijken of je dingen op kunt laten bollen of over elkaar heen kunt leggen, zo krijg je iets van diepte effect.
Een andere manier is om je uitgeprinte plaatje in een insteekhoesje te leggen en je fondant dun uit te rollen. Hierdoor zie je de zwarte lijnen van je printje door je fondant heen zodat je het kunt uitsnijden..
Succes ermee!!
Kun je dan later allles aan elkaar plakken?
op een ondergrond..
ik gebruik hiervoor thyloselijm (beetje thylose oplossing in water) maar met water kan het ook.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Blond Amsterdam plaatje