Onderwerp: Probleem
Hallo!
Voor aankomende zondag zou ik voor mijn stiefzusje een taart maken, nou gaat het altijd goed met bakken tot, jawel, gister!
Hebben intotaal 5 taarten gebakken en al deze 5 taarten zijn finaal mislukt! Wie kan mij helpen waarom dit gebeurt?
Ik heb eerst cake gemaakt met spongecake mix dit mislukte dus hebben we snel bij de winkel wolkentaart(of cake) gehaald en zijn we daarmee aan de slag gegaan maar ook deze is mislukt.
Elke cake/taart word maar niet gaar! Als er 25 minuten op de verpakking staat is de taart na 1 uur nog altijd niet gaar. Bij de wolkentaart werd het ook niet goed gaar ene vervolgens viel hij ook helemaal uit elkaar. Wat gaat hier fout?
En tevens geprobeerd modeleerchocolade te maken volgens een filmpje en uitleg op deze site maar zodra je het uit de koelkast haalde en begon te kneden viel het uit elkaar. Er was niks van te maken helaas. Hoe komt dit? Wat doe ik verkeerd of hoe had het gemoeten?
Hoor graag tips en antwoorden want zit nu even in zak en as door deze grote mislukking! Conclusie is dus ook dat er morgen een Hema taart gehaald gaat worden.
Alvast bedankt!