Re: Eindtaart royal icing PME 3 (veel foto's)
Prachtig, kunstig! En leuk om jou met certificaat op foto te zien!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindtaart royal icing PME 3 (veel foto's)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig, kunstig! En leuk om jou met certificaat op foto te zien!!
Onzeker? Hoe kom je daar bij? als ik zulke taarten kon maken als jij en zulke mooie bloemen (ik heb je website even bezocht) dan hing mijn neus constant in lucht
Geweldige prestatie heb je daar neergezet! en de rest van je taarten/bloemen/koekjes en cupcakes zien er ook GEWELDIG uit.
Dus die onzekerheid mag je per direct laten varen je bent master in cake decoration en dat kunnen de meesten hier niet zeggen denk ik
.
Ik ga aan de opleiding beginnen in het najaar.
En als ik jouw taarten zie heb ik er helemaal zin in, hopende dat ik uiteindelijk net zo goed mag worden als jij bent.
En iemand zei het al eerder inderdaad leuk dat er ook mannen dit forum weten te vinden, is goed voor de balans 
WOW wàt een taart en wat een werk zit daar in zeg! jemig, het is echt een kunst hoor, zo'n taart kunnen maken, dat is echt wel een talent. je kan hier echt super trots op zijn, met recht.
En, gefeliciteerd met de kroning op je werk; je certificaat!!
Erg knap gedaan en wat een vaste hand!
Ik zag het al bij Lies,maar wil je hier persoonlijk complimenteren 
Geweldig!!! 
Prachtig!
Wat een kunstwerk, petje af!
Proficiat!
Wauw!

Nou onzeker hoef je helemaal niet te zijn.
Je eindstuk is PRACHTIG geworden. Super mooi. Die dunne, maar o zo strakke lijntjes. Wow.
mooi!
Wauwwwwww 
Heeeeel mooi.. Ik had ze al gezien op facebook van Lies cakeshop.. Maar persoonlijk complimenteren is veel leuker.. Dus bij deze, mijn complimenten!! 
ik had hem al gezien op fb bij Lies maar ook hier nog een berichtje. Ik ben namelijk grote fan van royal icing en je hebt hem echt super gemaakt. Keurig netjes, strak, i love it!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindtaart royal icing PME 3 (veel foto's)