Re: Elmo viert een feestje....
Heb je het gezicht van Ernie met een mold gedaan? of is alles gepuzzeld? Bert vind ik ook fantastisch maar Ernie is mijn favo!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elmo viert een feestje....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb je het gezicht van Ernie met een mold gedaan? of is alles gepuzzeld? Bert vind ik ook fantastisch maar Ernie is mijn favo!! 
Wat een mooie taart, bijna zonde om op te eten!
Geweldig! vind je ernie in bad echt de allerleukste!
![]()
![]()
Nee hoor, geen mold gebruikt! Alles is gepuzzeld
Thanks weer voor al die leuke reacties 
Wat een geweldig leuke taart! Hier wordt iedereen vrolijk van!
Ect een kunstwerk opzich! Super creatief!
Die mepper is echt gaaf!!
Misschien ga ik deze proberen te maken. Morgen is mijn kleinzoon jarig, Door tijd gebrek helaas geen zelf gemaakte taart van oma. Maar een mepper moet ik wel maken....
Wat een vrolijke, geweldig leuke taart! En wat een hoop details heb je erop gemaakt/gepuzzeld

Wat onwijs goed gepuzzeld zeg! Echt heel goed gelukt 
Wauw echt een super leuke en vrolijke taart.
Ik ga kijken of ik dit ook kan maken voor volgende maand. De kleine van een vriendin word 1 jaar is gek op Sesamstraat. En vooral Elmo
Ook al moet ik wel eerlijk zeggen ben nog maar een beginner dus weet niet of hij zo mooi word als deze. Maar het is zeker het proberen waard.
Hij is super ! Gelukkig is mijn zoontje nog maar twee maanden, heb ik nog heeeel veel tijd om te oefenen !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elmo viert een feestje....