1 Laatst bewerkt door ilse74 (23-06-2013 13:40)

Onderwerp: Strandemmertje

Eigenlijk was deze bedoeld als bedankje voor de juffen en meester van de jongens, maar helaas is dit emmertje echt niet goed genoeg om cadeau te doen.  :s
Dat zet me weer met beide voeten op de grond :lol:

De biscuit zakte in (is nu de derde keer met deze bakvorm...)
Fondant scheurde, achterkant bobbelde helemaal, kortom, dit taartje is niet geschikt om weg te geven. 

Daarom zetten we er vanmiddag zelf het mes in, en ga ik over op plan B (zelf chocolaatjes met de jongens maken).

Tja, soms zit het mee, en soms zit het tegen.

http://1.bp.blogspot.com/-ZdEc-2qdYVI/Ucbp0b5xXuI/AAAAAAAABf4/WwlbXIHn8Xg/s400/Zomer+3.jpg

Ik hoop overigens dat ik in het juiste topic sta..vind het zelf niet echt 'n 3D taart..

Groetjes, Ilse

2

Re: Strandemmertje

Tja je heb af en toe van die dagen maar zelf ben je soms erg kritisch naar jezelf toe . Vind het iig erg leuk , de kleur van het emmertje vind ik erg mooi. Enne smakelijk , want ondanks dat je het niet goed vind aan de smaak zal het niet liggen.

3

Ik vind het een leuk taartje...ziet er zomers uit.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

ik heb deze zien staan in taarten decoreren, als je hem maakt van cake gaat het prima hoor!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Bedankt voor jullie reacties!

Tigrasas schreef:

ik heb deze zien staan in taarten decoreren, als je hem maakt van cake gaat het prima hoor!

Daar heb ik wel even aan gedacht, maar vond dat eerlijk gezegd net wat meer werk  :x
Had het beter wel kunnen doen...

6

Leuk hoor! Scheuren en bobbels zie ik niet.

7

Wow, wat een gaaf idea. Erg leuke taart.

8

leuke taart
mag ik vragen welke vorm je gebruikt hebt.

9

ik vind het zo'n leuke taart  :thumb: ! mag ik vragen hoe je die gemaakt hebt? ik heb die uitgave van taarten decoreren helaas gemist.... :s

10

wrb schreef:

leuke taart

renata2 schreef:

ik vind het zo'n leuke taart  :thumb: ! mag ik vragen hoe je die gemaakt hebt? ik heb die uitgave van taarten decoreren helaas gemist.... :s

Ik wist ook niet dat ie in 'Taarten decoreren' gestaan heeft. Had dat nummer graag willen hebben.
Maar ik heb een hele tijd geleden bij mijn moeder een roestvrijstalen cirtuspers uit de kelder 'gevist' en deze heb ik als bakvorm gebruikt.

Maar ik moet denk ik de volgende keer cupcakemix of zo gebruiken.
Biscuit zakt namelijk in. Dat is de reden dat ie 'mislukt' is.

Ik heb 'm ooit voor Vaderdag gemaakt van chocolade biscuit en dat is ook veel steviger.

Maar, even terug komend op jullie vragen, het is dus geen 'standaard' bakvorm. Ik weet niet hoe ze hem in 'Taarten decoreren' gemaakt hebben. Ik heb het even opgezocht, en in deel 26 (3 april 2013) staat het emmertje.

Groetjes, Ilse

11

dank je voor het antwoord, hopelijk weet iemand anders het antwoordt want het tijdschrift heb ik niet.

12

ilse74 schreef:
wrb schreef:

leuke taart

renata2 schreef:

Ik wist ook niet dat ie in 'Taarten decoreren' gestaan heeft. Had dat nummer graag willen hebben.
Maar ik heb een hele tijd geleden bij mijn moeder een roestvrijstalen cirtuspers uit de kelder 'gevist' en deze heb ik als bakvorm gebruikt.

Maar ik moet denk ik de volgende keer cupcakemix of zo gebruiken.
Biscuit zakt namelijk in. Dat is de reden dat ie 'mislukt' is.

Ik heb 'm ooit voor Vaderdag gemaakt van chocolade biscuit en dat is ook veel steviger.

Maar, even terug komend op jullie vragen, het is dus geen 'standaard' bakvorm. Ik weet niet hoe ze hem in 'Taarten decoreren' gemaakt hebben. Ik heb het even opgezocht, en in deel 26 (3 april 2013) staat het emmertje.

Groetjes, Ilse

he jammer, je moet maar net zo'n vorm hebben. maar bedankt voor je antwoord!