1

Onderwerp: Facebook tips voor een FB-virgin?

Jaja, na jaren de boel afhouden, zit ik nu ook op facebook. Met een zakelijke page wel te verstaan. Privé probeer ik het nog steeds buiten de deur te houden.

Website ontwerpen en bouwen dat lukt me wel, maar facebook begrijp ik dus niet :o . Wie kan deze fb-nitwit helpen?

Ik heb wel een button op mijn site die linkt naar mijn pagina, dus dat gaat goed. En lukt me dus wel  :think:  Maar rechtstreeks vanuit facebook ben ik moeilijk vindbaar. Ik heb het idee dat ik al verkeerd begonnen ben: ik heb wat rare getallen staan achter mijn facebooknaam, dus lekker vindbaar ben ik niet  :s  Is dat aan te passen dan wel op te lossen?

Ik zit dus prive niet op facebook, dus geen idee hoe ik mensen uit moet nodigen om op mijn FB-page te kijken en te like ( ja, ik snap namelijk wel dat je likes nodig hebt  :o  ). Iemand een idee?

Verder had ik onder iedere post een like this button op mijn site gezet. Daarhad ik likes op, maar die sloten niet aan op de likes bij de bewuste post op facebook. Ik gok iets met de url, maar zeker weet ik het niet. Ik heb het nu aangepast, maar nu zie je bij elke post het aantal totale likes op facebook. Ook niet mijn bedoeling: ik wil gewoon dat de likes op mijn site gekoppeld worden aan die bewuste post op facebook en andersom. Weet iemand hoe ik dat gerealiseerd krijg?