1

Onderwerp: Jumbo fondant recensies

Halo allemaal, waarschijnlijk moet ik straks met spoed even nieuwe fondant halen. Heeft iemand ervaring met de fondant van jumbo?
Kan ik die gebruiken om te marmeren?

Heel erg bedankt!

Re: Jumbo fondant recensies

Nee, helaas........nooit gebruikt

3

Re: Jumbo fondant recensies

Ja waarom niet...

Ik heb vaak van jumbo en heb tot nu toe nog geen probleem mee gehad, Sterker nog ik vind zelfde ruiken als Funcakes...(fondant dan he)

Marsepein heb ik geen idee daar werk ik niet mee heb ik altijd ruzie mee

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

4

Re: Jumbo fondant recensies

ik haal het ook af en toe bij de jumbo en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, ik vind funcakes prettiger maar jumbo is prima te doen, dit in tegenstelling tot Xenos fondant of marsepein, das echt vreselijk

5

Re: Jumbo fondant recensies

Tijnek schreef:

.... dit in tegenstelling tot Xenos fondant of marsepein, das echt vreselijk

Helaas geen ervaring met Jumbo fondant en marsepein, maar wel met die van Xenos, en die is hier echt linea recta de vuilnisbak in gegaan! Wat een ongelooflijke troep  :x  vond ik dat...

Maar ik vind dat Jumbo sowieso wel goede producten verkoopt. Ik zal het toch ook eens 'n keer proberen.

Succes ermee!

6

Re: Jumbo fondant recensies

Oke xenos dus niet maar wat is daar erg aan dan?

7

Re: Jumbo fondant recensies

Oke xenos dus niet maar wat is daar erg aan dan?

8

Re: Jumbo fondant recensies

Oke xenos dus niet maar wat is daar erg aan dan?

9

Re: Jumbo fondant recensies

Op internet lees ik bij recensies dat xenos de fondant en marsepein uit de schappen had gehaald (bericht van begin 2012) om te wachten op de nieuwe fondant. Iemand ervaring met de nieuwe fondant?

10

Re: Jumbo fondant recensies

droge kuch is de fondant van de xenos, ooit 1 pakje gekocht om het verschil te testen. En het was droog en scheurde meteen en het smaakte niet lekker.
Ik had het alleen als accent kleur nodig (zwart) en heb het uiteindelijk maar gewoon zelf witte zwart gekleurd.
Die van de Jumbo is prima, smaakt goed en de kleuren zijn ook mooi. wel wat duurder 1 kilo funcakes is goedkoper als losse pakjes jumbo.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

11

Re: Jumbo fondant recensies

Gekkie schreef:

Op internet lees ik bij recensies dat xenos de fondant en marsepein uit de schappen had gehaald (bericht van begin 2012) om te wachten op de nieuwe fondant. Iemand ervaring met de nieuwe fondant?

ik had de nieuwe dus blijkbaar want gekocht een maand of 2 geleden.... plakkerig en viel niet mee te werken... hier dus ook meteen naar de prullenbak verhuisd

12

Re: Jumbo fondant recensies

Xenos fondant heeft een verschrikkelijk chemische smaak. Ik heb de cupcakes die ik daar mee maakte aan niemand durven serveren toen ik de fondant geproefd had. :P Daarnaast werkt het ook niet fijn inderdaad.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

13

Re: Jumbo fondant recensies

Xenox is echt chemisch...Je ruikt al door verpakking als je pech heb, Bij mij was ook meteen in prullbak nadat me neefje klein hapje had genomen die spuugte gelijk uit dus ik wist genoeg.

Voor mij gewoon Jumbo of Funcakes. Jumbo voor mij dichterbij dan taartwinkel...En maak maar kleine taartjes dus heb nooit veel nodig

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Re: Jumbo fondant recensies

jumbo 1x geprobeerd.. vond hem vergeleken met satin ice of callabaut (2 merken die ik normaal altijd heb) niet fijn boetseren en vrij plakkerig.. werd ook niet hard..

smaak vond ik meer de richting opgaan van funcakes en die smaak vind ik persoonlijk niet lekker


xenos fondant mag NOOIT meer in de buurt van mijn materialen komen (mijn zusje 1x gebruikt terwijl ze mijn spullen had geleend die troep kreeg ik haast niet uit mn molds :mad:  )

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

15

Re: Jumbo fondant recensies

Hmmz...ik heb tot nu toe geen problemen met fondant van de Xenos. Af en toe haal ik daar wel wat weg, maar het is bij mij nog nooit in de prullenbak beland. Verder bestel ik altijd fondat van jouwtaartshop punt nl, hun eigen merk en die vind ik heel erg fijn werken. Die van de Jumbo heb ik nog nooit gebruikt, dus geen ervaring mee.