Onderwerp: *Parade van de afgelopen maanden*
Maar weer eens wat posten hier van de taarten die ik de afgelopen maanden gemaakt heb.
Allereerst mijn eigen verjaardagstaarten, voor het eerst geschilderd met voedingskleurstof, onwijs leuk om te doen! En eigenlijk best een snelle manier van decoreren. En eerlijk gezegd best tevreden met het resultaat voor de eerste keer schilderen!
Gevuld met cheesy banana fluff hier van het forum.

Ook nog een hazelnoten schuimtaart gemaakt naar recpet van Rudolph...

En stiekem ook nog de bijbehorende cupcakes, 12 van deze gemaakt, Berry White cupcakes naar recept van iemand hier op het forum! Weet alleen niet meer wie ook alweer, schaam! En sorry voor de slechte foto...
.jpeg)
Verder nog een verjaardagstaart in opdracht gemaakt. Had niet zoveel zin om met marsepein te bekleden dus maar eens helemaal met merengue botercrème afgesmeerd en gedecoreerd, vond ik ook een erg leuke en snelle methode om te doen. Gevuld met mascarpone vulling met aardbeien en witte chocola.

Nog wat mini boltaartjes als cadeautje nog voor mijn verjaardag aan vriendinnetjes meegegeven na een etentje:

En tot slot nog een boltaart die ik ook weer beschilderd heb, en dit keer met een lekker glamorous gouden achtergrond! Gevuld met frambozenmousse en afgesmeerd met witte chocolade genache.

Een reactie is altijd leuk
!