1

Onderwerp: Fondant en icing samen, help

Hallo allemaal,

Ik moet morgen een taart maken en heb net ondekt dat ik blauwe icing en witte fondant heb gekocht. Nu wil ik de twee samen gebruiken voor het bekleden, marmeren. Alleen kunnen die twee wel samen? Blijft het goed plakken? Ik heb jullie hulp hard nodig voor het mislukt!!!

Dank jullie wel

2

Re: Fondant en icing samen, help

:think: wil je ze mengen?? het zijn wel 2 heel verschillende dingen...
heb je zelf geen kleurstof, dat je wat van het wit blauw kunt kleuren?

Lijkt mij niet mogelijk om ze te mengen en dan met dat 'product' te gaan bekleden al helemaal niet, maar ik weet het niet  :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Re: Fondant en icing samen, help

Ik heb kant en klare gekocht. Dus alles is al gekleurd.
Ik wil dit ermee maken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GQFDJZNJ

Tenminste proberen na te maken.

Ik denk dat het zoeken word bij een winkel in de buurt. Ik weet dat jumbo het ook verkoopt maar ik weet niet of dat kwalitiet spul is.

4

Re: Fondant en icing samen, help

leuk idee die taart  :Y

succes met speuren :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Re: Fondant en icing samen, help

Dank je. Ik hoop zo dat het lukt want we zijn een jaar getrouwd en dit was onze trouwtaart. Ik heb er zin in.

6

Re: Fondant en icing samen, help

Dank je. Ik hoop zo dat het lukt want we zijn een jaar getrouwd en dit was onze trouwtaart. Ik heb er zin in.

Re: Fondant en icing samen, help

Ik zou die twee dingen niet mengen om te marmeren. De fondant om te bekleden, de icing om evt. Iets mee op te spuiten of vast te plakken. Ik zou ook wat kleurstof halen en de fondant in een paar tinten blauw maken

8

Re: Fondant en icing samen, help

Dank je voor de tip. De icing is trouwens fondant achtig spul. Dus niet om te spuiten.

Maar ik vind het wel een goed idee, dank je!

9

Re: Fondant en icing samen, help

is het een pakje dan, die icing? op sommige fondat staat namelijk wel eens icing, kun je er een foto van maken?

10

Re: Fondant en icing samen, help

:think: ben wel benieuwd hoe het is afgelopen eigenlijk....

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

Re: Fondant en icing samen, help

Ik heb nieuwe gekocht bij de action. Op zich goed te doen maar wel vrij stug waardoor het moeilijk uit te rollenis en inderdaad scheurt wat sneller. Maar ik heb het wel voor elkaar gekregen. Alleen heb ik voor hetbekleden icing gebruikt, nooi meer! Ik wilde rechte dunne strookjes op de taart plakken kaar het smelt, blijft plakken maakt de taart vies.... Geef mij maar fondant of marsepein.