1

Onderwerp: RVS schaal van Action in de oven?

Hoi,

ik heb overall doorgezocht of de kommetjes van action wel of niet in de oven kan. Ik moet taart maken voor donderdag dus wilde vragen of de schaaltjes wel of niet kunnen in de oven.

Iemand die wel een ervaring met de 15cm rvs schaaltje van Action heeft??? plz help :)

2

Re: RVS schaal van Action in de oven?

Nee die kunnen niet in oven, zelf ooit getest en werd meteen vonken in oven...ALLEEN IKEA kan in oven, Zijn ook niet duur heten Blanda bij Ikea vanaf 99 cent tot 14 euro afh maten

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

3

Heb je geen glazen vuurvaste kom, daar kun je ook goed in bakken ?
Scheelt een ritje ikea.

Christine.

4

Cupla schreef:

Nee die kunnen niet in oven, zelf ooit getest en werd meteen vonken in oven...ALLEEN IKEA kan in oven, Zijn ook niet duur heten Blanda bij Ikea vanaf 99 cent tot 14 euro afh maten

bedoel je nu niet de magnetron?

ik geloof niet dat de oven vonken afgeeft :s ,

maar ja, niet geprobeerd, heb ook geen schaaltje van Action, dus ..

wat @keukentje zegt: glazen schaal van Pyrex, gaat prima :Y

5

:/ ik ben nu in de war gebracht. Ik heb van andere op deze forum gehoord dat de action kommetjes werkt prima in de oven. Ze hebben heel positieve ervaringen geschreven en nou dit! Ik kan niet naar de ikea want ben zo druk bezig met alles op dit moment anders wou ik gaan maar ja. Dus?? ik wilde graag testen maar heb op dit moment geen enkele vrije seconden:(

.............................

6 Laatst bewerkt door Sannn (25-06-2013 12:20)

Ik gebruik al jaren de kommetjes van de Xenos/ Action om in te bakken en heb nog nooit problemen ondervonden.  O-)

Groetjes San

7

die 15cm van de Action kan echt wel in de oven hoor :Y  gaat prima :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

ik heb de action schaaltjes nu voor 4 jaren maar ze werden nooit voor bakken gebruikt.  Dus ik denk dat ik ga gelijk beginnen met bakken. Ik hoop dat het gaat mij lukken.

Tnx meiden voor julie comments :)

9

die 15cm van de Action kan echt wel in de oven hoor   gaat prima

dankje carien :)

10

omakneeltje schreef:
Cupla schreef:

bedoel je nu niet de magnetron?

ik geloof niet dat de oven vonken afgeeft :s ,

maar ja, niet geprobeerd, heb ook geen schaaltje van Action, dus ..

wat @keukentje zegt: glazen schaal van Pyrex, gaat prima :Y

Ehuum was nog niet wakker maar bedoel idd magnetron...Bedankt voor oplettendheid

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd