1

Onderwerp: hoi hoi

Hoi daar,
ik heb deze website vorig jaar in augustus ontdekt toen ik zelf eens een gedecoreerde taart wou maken voor de derde verjaardag van mijn oudste zoon Viktor. Ik heb hier veel geleerd van de tips en how-to's en ben echt gebeten door de bak en versier-microbe.
Intussen heb ik voor alle verjaardagen in ons gezin een taart gemaakt, dus ook voor die van mijn kleinste zoon Lukas en mijn partner. Echter niet voor mezelf, want ik kreeg het niet geregeld - op 31 december (mijn verjaardag) is het meestal heel druk. (Dit jaar wil ik het zeker anders doen want ik word 35 en wil dat wel speciaal vieren!!!  :Y ) Ook voor mijn vader zijn pensioen en verjaardagen in de familie en van vrienden heb ik speciale taartjes gemaakt, die heel in de smaak vielen. Ik post later nog wel eens foto's.
Ik woon in Gent in België en heb me nu ook ingeschreven voor de kettingtaart en hoop dat er nog veel andere Belgen meedoen zodat we ook kunnen deelnemen!
groetjes en tot taarts!
Klaartje
aka Specialleke

Re: hoi hoi

Hoi Specialleke,

Welkom. Leuk dat je hier mee doet. Alvast een tip voor je verjaardag. Je kan je taart ook in zijn geheel van te voren maken en compleet invriezen.

Vorig jaar heb ik ook meegedaan met de kettingtaart, was hartstikke leuk om te doen. Succes en veel bak- en leesplezier!

Groetjes Ingrid

3

Re: hoi hoi

Welkom en veel bakplezier