1

Onderwerp: bewaren van cakepops

dames,

hoe bewaren jullie de cakepops.?

ik moet voor donderdag cakepops klaar hebben en ik wil ze woensdag maken en bekleden met candymelts.

voor mijn ufo's ga ik hier op dit forum wel even kijken of ik die met ander cake beslag om kan toveren tot leuke cakepops.

groetjes jolanda

Re: bewaren van cakepops

Hoi Jolanda,

Het ligt een beetje aan de vorm die je cakepops hebben. In feite steek ik ze direct na het bekleden direct in een houder die mijn broer voor me heeft gemaakt (een plank met gaatjes op maat van de lollystokjes), maar voor eenvoudig vervoer is het toch fijn als je ze in een grote doos kunt leggen. Dit kan over het algemeen gewoon als je je cakepops maar niet té uitbundig hebt versierd, dan zou namelijk door de wrijving met het oppervlak van de doos wat versiering los kunnen raken, wat natuurlijk zonde zou zijn!
Wanneer je besluit ze liggend te vervoeren is het wel handig als de pops per stuk zijn verpakt met die mooie zakjes van Wilton.

Groetjes,

Saskia
Feestelijk Gebak

3

Re: bewaren van cakepops

Als je ze woensdag maakt, sluit de candymelts de cakepops goed af en hoef je niets speciaals te doen om ze te bewaren............ ik zou ze niet in de koelkast zetten.

Om andere vormen dan ufo's te maken, zou je eens dit topic met de links naar andere topics kunnen doorspitten: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=226001