pennyroyaltea schreef:misschien bij de zwangerschapsbuik iets onder doen.. bv of het een jurkje of shirt is.. nu kapt het gewoon zo af
heb toevallig vandeweek ook een buik op t forum gezet 
voor de rest vind ik ze allemaal heel mooi
gaan die bloemen nou de hoogte in met een takje of zie ik dat verkeerd
(vind ik een heel leuk effect)
welke vullingen heb je gebruikt? (je praat over lekkere vullingen maar niet wat)
Bedankt voor je reactie,
Ja die bloemen gaan de lucht in aan een tak op deze foto's niet zo heel goed te zien.
De vulling die ik in de geboorte taart heb gedaan is een laag bbr en mokka crème met grove stukjes bokkenpootjes erdoor heen. (wist niet of dat samen lekker was maar hun vonden het heerlijk de combi ze wouden er graag bbr in) afgesmeerd met mokka crème.
De keuken was ook heerlijk, volgens mijn neef, had daar luchtige stroopwafel pudding van mona in gedaan en de onder taart bbr en tropische vruchten.
Wat betreft de zwangere buik: De zus van de zwangere wou hem graag zo, had heel veel voorbeelden laten zien, maar ze vond dat niet bij haar zus passen, ook het motief heb ik op allerlei manieren er op gelegd en zij wou het graag zo. ik zelf had hem ook anders gemaakt, maar tja ieders zijn smaak he.
De bloemen taart wouden ze standaard bbr en aardbei jam
De zwangere buik: buik: slagroom met bokkenpootjes erdoor heen en bbr (was voor dezelfde mensen als de geboorte taart)
borsten: roze monchou vulling en bbr (niet voor de zwangere maar voor haar man
)
Ga gelijk even kijken naar jou belly.
wat vind je van de verhouding kwa ondertaart en de keuken dan? "viel" er zelf wel over, maar hoor er hier verder niemand over.
Er is altijd wel een reden voor het bakken van een Taart!