Re: Romantisitsch
Dank jullie wel hoor !! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Romantisitsch
Dank jullie wel hoor !! 
ja hoe kan ik nou deze voorbij gaan,onmogelijk zo super gaaf weer Tamara, hou er zo van
taartgroetjes Carla
Lief, romantisch en heel mooie vintage-achtige kleurtjes
Dank jullie wel dames 
Prachtig! hoe groot is dan dit 'kleine' taartje met grootse uitstraling?
Het is een 12 cm taartje 
Heel mooi!
Mooi en wat lief van je!
Echt heel mooi!
Mooi, zeg! En inderdaad een mooie kleurencombi
Prachtig!
Bedankt allemaal 
Wat een prachtig taartje! Ik ga de kleurencombi wel pikken hoor hihi, hou hier zoooo van!
Geeft niet hoor, het is ook niet verzonnen door mij
Als je van die vintage kleuren houdt kun je voor de inspiratie eens kijken op https://www.facebook.com/pages/Cotton-C … 55?fref=ts (als je facebook hebt). Kleine tip: om het nog meer vintage te laten lijken een heel klein beetje bruin door het roze mengen 
Ik heb helaas geen Facebook, mis een hoop maar wil als hippe 22 jarige niet meedoen aan de vreselijke hype
haha! Tsja heb er niks mee maar mis toch sommige dingen.
Had jij dat bij de roos Met kleurverloop gedaan? ik had fondant gekocht maar die is de kleur van je gewone roze rozen. Ik heb alleen camel van sugarflair geloof ik?
Ik ga voor t eerst een roos maken, ik maak nog niet zo lang taarten & pak t groots aan, hoop dat t lukt & dat ik jou inspiratie trots kan laten zien hihi
Er zijn een heleboel mensen die niets met facebook hebben, helemaal niet vreemd hoor!
Ik heb inderdaad een heel klein pietsie bruin door het roze gedaan, maar ik heb wel wit fondant en gumpaste (1:1) gebruikt.
Je mengt eerst 1:1 fondant met gumpaste. Dit kleur je roze, zo donker als je het hart van de bloem wil hebben. Daarna dat kleine beetje bruin (begin met heeeeeeel weinig, je kan het altijd donkerder maken en als je het even laat liggen wordt het ook donkerder, iets om rekening mee te houden).
Maak de knopjes en meng het restant met minimaal hetzelfde gewicht witte gumpaste als je over hebt van de donkere paste. Je krijgt dan vanzelf een iets lichtere kleur. Maak de volgende blaadjes, meng weer (een deel) met wit enz.... Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd 
Mooi!!!
Je buurvrouw mag van geluk spreken met zoon lieve buurvrouw als jou.
wat lief
Jeetje wat een super mooie kleuren die rozen, en zeker met dat lichte groen. Mooi hoor
Wat een prachtige bloemen!
weer zo een prachtige taart (taartje) super leuk voor je buurvrouw!!
MOOI!!!
Inderdaad erg mooie kleuren bijelkaar.
Hoe heb je de bloemen bevestigd? Zijn ze los van de taart?
Gebruik van piepschuim halve vol misschien? Of heb je er echt een boeket van gemaakt en ligt deze los op de taart?
De bloemen zijn allemaal op draad, de rozen op dik 18 gauge en de andere op heel dun draad. Eerst heb ik de rozen aan elkaar vast gemaakt en in de gewenste positie gezet. Met 18 gauge draad blijft dat goed zo staan.
En daarna de kleine bloemen ertussen gezet en weer aan de draden van de rozen bevestigd. Het ombuigen kun je het makkelijkst met een tangetje doen. Ik heb voor de juiste diameter van de onderste laag rozen de onderkant van de bakpan gebruikt waarin ik de taart heb gebakken. Daarna heb ik het geheel bovenop de taart gezet. Het ligt dus wel los bovenop de taart.
Dank je voor je antwoord.
Echt mooi gedaan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Romantisitsch