Re: Rupsje Nooitgenoeg
heel erg gaaf zeg!! ik vind hem super met die koekjes erop!
taartvanrianne.tk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rupsje Nooitgenoeg
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel erg gaaf zeg!! ik vind hem super met die koekjes erop!
wat ontzettend leuk en zo apart met die koekjes, gewldige kleurtjes en die naam is ook erg leuk op deze manier
Hai!
Wat gaaf!! Waar heb je de koekjes uitstekers vandaan???
Oooh... Geweldig! Rupsje Nooitgenoeg is zó jeugdsentiment voor mij!
Mag ik vragen hoe je het pastel op de koekjes hebt gekregen, achteraf het icing gedust?
Tsja, alles wat ik wil zeggen staat natuurlijk al 100 keer hierboven...!
Ontzettend leuk en heel erg leuk gedaan zo met die koekjes!
Hai!
Wat gaaf!! Waar heb je de koekjes uitstekers vandaan???
Hoi Sandra,
Het rupsje, de kaas en chocoladetaart heb ik zelf uitgesneden, het fruit en het ijsje volgens mij gewoon via deleukstetaarten-webshop....
Oooh... Geweldig! Rupsje Nooitgenoeg is zó jeugdsentiment voor mij!
Mag ik vragen hoe je het pastel op de koekjes hebt gekregen, achteraf het icing gedust?
Ja, eerst de icing helemaal laten drogen en daarna nogal ' slordig' gedust met poeder....
Ja, eerst de icing helemaal laten drogen en daarna nogal ' slordig' gedust met poeder....
Dankjewel! Ik vind de koekjes alleen al leuk, zonder taart. Bijvoorbeeld als traktatie op school. Dus als je het niet erg vindt...
...sla ik een fotootje op 
Oh, wat een leuk idee! Heel mooi hoor!
Je staat bekend om je koekjes, dus dan mag je met een taart best een beetje "smokkelen" toch? 
Hi! Ik ben op zoek gegaan naar het Wilton artikel om deze letters zo mooi te maken...maar ik heb het niet kunnen vinden...iemand tips?
ThX!
Hi! Ik ben op zoek gegaan naar het Wilton artikel om deze letters zo mooi te maken...maar ik heb het niet kunnen vinden...iemand tips?
ThX!
ThX!
Oeps! Neen, 1 keer was genoeg... :-)
Leuk die koekjes op de taart....maakt DE verbinding tussen de taart en de losse koekjes! Ook gaaf is het detail datin alle koekjes het gat an rupsje nooitgenoeg zit! 
Wauw wat een gave taart!
@Bika
Dit is 'm:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilt … tter-press
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rupsje Nooitgenoeg