1

Onderwerp: hele dunne kwastjes voor het schilderen van oogjes

Afgelopen vrijdag tijdens een ws een poging gewaagd om ogen te schilderen, maar dat behoeft nog heel veel oefening  ;)
Ik kan alleen de dunne kwastjes nergens vinden. Het gaat om de nummers 002 en 003. Annelies had ze in de webshop, maar niet meer. Heb er al een tijdje naar lopen speuren op i-net.
Weet iemand toevallig waar ze wel te koop zijn?

bedankt

Re: hele dunne kwastjes voor het schilderen van oogjes

In een goede hobby of schilderspeciaalzaak hebben ze ze meestal wel. En anders kan je ook zelf wat maken door haren van een iets grotere kwast bij te knippen tot het gewenste formaat.

Groetjes Petra

3

Bij aribacakes hebben ze hele dunne.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

4

Bedankt, maar zij heeft ook niet de 002/003. Kleinste is 00.
Ik ga voorlopig een kwastje afknippen en als ik in de buurt van een goede winkel voor schildersbenodigdheden kom, ga ik daar eens kijken.

5

Bedankt, maar zij heeft ook niet de 002/003. Kleinste is 00.
Ik ga voorlopig een kwastje afknippen en als ik in de buurt van een goede winkel voor schildersbenodigdheden kom, ga ik daar eens kijken.

6

Kijk eens op ebay. Ik heb daar sets van 12 van de hele dunne gekocht, ze zitten in één set, alleen dunne, met allerlei gekleurde hand vaten.. Meestal uit China, Hongkong en dergelijke. Zoeken op nail art brush, free shipping. Ik heb inmiddels een paar sets voor deiv kleuren. Werken erg fijn. Succes.

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

7

00 en 000 zijn de kleinste. Hoe groter het getal hoe meer haren de kwast heeft.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

8

Bij ellen (ellenscreativecakes.nl/shop/penselen.html) zijn 00 en 000 te koop, dit is voor zover ik weet hetzelfde als 002 en 003. Ik heb ze ook en zijn echt heeeeeeeeeeeeel dun.

9

Bij De Kwast?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/