1

Onderwerp: na 6 weken

ja na 6 weken vakantie in Spanje kon ik gelukkig dinsdag weer een taartje maken, ook al is het een mini voor een 95 jarige,kon onmogelijk zonder komen,want ze rekenen er gewoon op  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-777P68IH.jpg
hé heerlijk weer, ondanks super 6 weken met bijna elke dag zon miste ik mijn taartjes echt,hoezo verslaaft  :lol:  :lol:  :lol:
taartgroetjes Carla

2

Re: na 6 weken

Haha...herkenbaar hoor. Alhoewel ik geen 6 weken op vakantie kan  :(

Oudere mensen kunnen zo intens genieten van een heerlijk en mooi uitziend gebak....wat een mooie leeftijd....

Vergeet ik bijna te zeggen dat ik je taartje erg lief en vriendelijk vind....ook leuk gefotografeerd met die achtergrond en parels....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Ziet er heel lief uit........... :)

4

Schattig Carla!
En gezellig dat je weer in Ollanda bent  :)  Over 7 weken ga ik zelf voor 3 weken naar ES, heerlijk!

5

ooo heerlijk lijkt mij dat 6 weken op vakantie maar zou ook wel het taarten maken missen. Kan mij voorstellen dat jij het helemaal miste .
Hoop dat je toch een fijne vakantie heb gehad ,ondanks geen taartjes maken.
Deze is iig erg lief en ze zal zeker hier weer van hebben genoten .

6

Wat een schattig klein taartje :Y en wat een mooie achtergrond :Y

7

Wat een lieffie Carla, en als je het taarten zo mist, neem je toch wat fondant mee, leuk wat boetseren!!

8

bedankt weer meiden  :thumb: en Riëtte wat een idee en ja ga echt doen,ff freubelen kan overal  ;)

9

Ha, daar ben je weer! Lekkere vakantie gehad, zo te horen. En een schattig mini-taartje om er weer in te komen. Lief!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

ja Erna ,ben er weer en wat heb ik jullie gemist ondanks een super vakantie met veel zon en lol  ;)
ze is weer back in town en wil weer van alles en nog wat, je kent me ,weer vol met plannen  whahahahha
taartgroetjes Carla

11

Nou daar ben je dan weer met je leuke taartjes! :thumb:  :)
Zelf ga ik binnenkort ook weg. Zal het "taarten" en het forum wel even missen maar vanaf augustus ook weer heerlijk aan het "taarten"!

Weer een schatje heb je gemaakt. :thumb:  :thumb: Zal de ontvangster weer superslim mee zijn :Y