1 Laatst bewerkt door tamara1983 (16-06-2013 23:00)

Onderwerp: Mijn eerste taart :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FGJXNUTD-D.jpg

Ik lees al sinds 2 weken veel op de site, en heb vandaag eindelijk voor het eerst een taart gemaakt voor vaderdag.

De biscuitmix en fondant komen van jamin, de botercreme heb ik zelf gemaakt en als vulling had ik chocolademousse met slagroom.

doordat ik niet lang genoeg gemixt heb, is het een laag taartje geworden,maar hij was heerlijk.

Heb nog geen uitstekers voor letters, en tijdens het draaien van de letters smolt de fondant dus die kunnen wat netter.

Als jullie verder nog tips of adviezen heb hoor ik het graag.

Gr tamara

2

Re: Mijn eerste taart :)

Goed gedaan voor je 1e taart.  Als je straks met uitstekers werkt zijn letters ook makkelijker te maken  :Y
Ik vind dat je hem keurig hebt bekleed hoor!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

niet slecht voor je eerste keer, hij is erg leuk :)

4

dank jullie wel :)

5

Goed gelukt hoor voor je eerste taart. En met wat uitstekers wordt het allemaal een stuk makkelijker en strakker dus dat komt vanzelf goed.

6

Vind hem voor een eerste, helemaal gemaakt zonder uitstekers helemaal niet gek, een goed begin van misschien een nieuwe hobby...... :)

7

dat is wel de bedoeling :), 9 juli word mijn dochter 1 en dan volgt mijn 2e creatie. Thnx voor jullie reacties, is leuk om op zo'n forum als beginner positieve reacties te krijgen :)

Ik vind hem  :thumb: