1

Onderwerp: help aardbeien vulling

Hallo,

Ik wil voor een taart de mona aardbeien bavarois gebruiken. Heb in 2 winkels gekeken, maar is er niet meer. Misschien dat iemand van jullie weet waar deze nog wel te krijgen is, anders moet ik iets anders verzinnen voor zaterdag.
Alvast bedankt

2

Re: help aardbeien vulling

Vanille bavarois mengen met gepureerde verse aardbeien zou ook kunnen en is lekkerder.

3

zelluf maken :Y

4

Zelf maken...is zooo lekker...

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

idd gewoon lekker zelf maken....dan wil je ook nooit meer wat anders!!! :)

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

6

dank jullie wel voor de reactie

7

ariba cakes aardbeien bavaroise,je wil echt geen andere later

8

Hoi,

Alternatief: aardbeienroom met verse stukjes aardbei  :9
Aardbeien kloppudding ongeveer 5 min op de laagste stand van je mixer kloppen met een halve liter slagroom. Ongeveer 15 aardbeien in kleine stukjes snijden en deze voorzichtig droogdeppen met een stukje keukenrol. De stukjes aardbei door de room mengen en vullen maar! Ik vind het zelf heeeerlijk  :9  en heb alleen maar goede reacties gehad!

Groetekes, Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

9

Helaas had ik hetzelfde probleem. Daarom heb ik een mailtje gestuurd naar Mona, idd het toetje is niet meer verkrijgbaar. Dus je kunt stoppen met zoeken :-(

zie hieronder een deel van de mail:

Hartelijk dank voor uw email van 18-06-13 over Luchtige Aardbei Kwarktaart Pudding.

Omdat de verkoop van Luchtige Aardbei Kwarktaart Pudding niet voldeed aan de verwachtingen zagen wij ons genoodzaakt dit product te saneren.
Het is dus helaas niet meer in de supermarkten te koop.

Groetjes Miranda