Onderwerp: Weer een nieuwe parade!
Een taart voor de verjaardag van mijn schoonzus. Ze wilde haar verjaardag niet vieren, maar wel gezellig een borrel met elkaar. Maar bij een verjaardag hoort toch ook wel een stukje taart, dus op het laatste moment toch nog even de keuken in gedoken om een taart te maken voor haar. 
detail: 
Op koninginnendag, toen ik hard aan het werk was in het cafe, vroeg een van onze beste vrienden of niet nog even een taart kon maken voor zijn ouders... voor de VOLGENDE DAG... Die vierden beiden hun 64e verjaardag. uhhmm uhmmmm nou ja, ik had nog wel alles in huis voor de vulling en biscuit mix had ik ook nog, dus als ik dan na het werk meteen de biscuit.......... Nou vooruit, dat doe ik wel!
Het resultaat:
Tot slot nog een taart ter ere van onze eerste trouwdag en ook voor de verjaardag van mijn vader (valt bijna tegelijk
)
Bovenop een stencil gebruikt met icing. Het roze/paarse randje icing rondom vind ik niet zo mooi gedaan, daar heb je toch eigenlijk wel een kantelbaar draaiplateau voor nodig denk ik.. 
Ook het polka-dot randje was niet helemaal uitgekomen zoals ik het bedacht had.. Voor het eerst de crimper gebruikt!