Onderwerp: Te lekkere kokosbonbons, mjammie
Via een link hier op het forum dit heerlijke recept uitgeprobeerd. Heb het recept een klein beetje aangepast en ze zijn echt heel lekker. Net kleine bounty's alleen dan nog iets lekkerder
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Te lekkere kokosbonbons, mjammie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Via een link hier op het forum dit heerlijke recept uitgeprobeerd. Heb het recept een klein beetje aangepast en ze zijn echt heel lekker. Net kleine bounty's alleen dan nog iets lekkerder
Ziet er ook erg lekker uit. Heb je de link misschien nog een keer, want ik had hem nog niet voorbij zien komen en ik ben gek op kokos
Lekker zeg, met cocos. Graag de link, heb ik ook gemist.
Zal hem vanavond even opzoeken voor jullie
Mmmhhh, die wil ik ook wel!
De recepten staan op de website van www.kleinstukjedan.nl
Staan nog veel meer lekkere dingen op
Super! En er staan idd vele andere lekkere recepten tussen. Ben gelijk even in de weer geweest met Pinterest en deze site
Wellicht vandaag of morgen wel aan de slag hiermee, want alle ingrediënten zijn hier in de kastjes te vinden
Wat super leuk dat je ze gemaakt hebt! En wat een mooie vormpjes, welke zijn dat? Blijft magisch dat bruin-wit contrast!
Zou je jouw/jullie oordeel ook op mijn site willen zetten?
Alvast bedankt en smul ze!
Groetjes!
Wat super leuk dat je ze gemaakt hebt! En wat een mooie vormpjes, welke zijn dat? Blijft magisch dat bruin-wit contrast!
Groetjes!
Groetjes!
Ziet er goed uit!
Zou je jouw/jullie oordeel ook op mijn site willen zetten?Alvast bedankt en smul ze!
Groetjes!
Er staan een hoop lekkere recepten op je site
Zou je jouw/jullie oordeel ook op mijn site willen zetten?Alvast bedankt en smul ze!
Groetjes!
Deze vormpjes lagen een keer bij de aldi
Dank jullie wel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Te lekkere kokosbonbons, mjammie