1

Onderwerp: Zand op de taart??

Waarvan kan ik het beste zand maken voor op een strand taartje welke vanweg de vulling in de koelkast bewaard moet worden?.
Ik dacht zelf aan basterdsuiker, maar dat is geen succes in de koelkast denk ik.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Zand op de taart??

Hoihoi!

Naargelang welk soort zand (kleur) gebruik ik of gemalen oreokoekjes (potaarde ;-) ) of gemalen biscuit'tjes( bv petit beurre koekjes)/stroopwafel, al naargelang wat het beste past bij de vullingen!
Bij deze heb ik bv de gemalen stroopwafeltjes gebruikt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EODIDTTH.jpg
Grtjs!

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

3

Biscuitjes met wat lichtbruine basterdsuiker en eventueel een beetje bastognekoek...

4

Ik gebruik hier biscuit voor. Dit wordt heel fijn zand en is licht en zacht (koekjes zijn wel hard) . En omdat de taart ook van biscuit is proef je het dus niet  ;) . Ik zorg dus wel dat ik een restje biscuit heb wanneer ik een zand/strand taart heb

5 Laatst bewerkt door MirandaB (15-06-2013 20:05)

Ik heb weleens lange vingers heel fijn verkruimeld. Zijn mooi licht van kleur en smaken ook goed :) .  Een hele hap (basterd)suiker lijkt me niet zo lekker

6

ik heb het inderdaad ook een keer met basterdsuiker gedaan.. maar hierboven zijn nog voldoende andere tips.
Qua koelkast: dat valt wel mee, de suiker (het zand) is droog, dus daar gebeurd niet zoveel mee.

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!