Re: Zwart is het nieuwe uhm, zwart: gothic
Wow, wow, wow! Ben helemaal geen zwartfan, maar wat is deze geweldig mooi. Ongelooflijk zeg, prachtig!
én dochter - 21 januari 2014
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart is het nieuwe uhm, zwart: gothic
Wow, wow, wow! Ben helemaal geen zwartfan, maar wat is deze geweldig mooi. Ongelooflijk zeg, prachtig!
Ik vind dit super gaaf!! Hou wel van "aparte" bruidstaarten ipv de traditionele.
Supergaaf!
Dank jullie wel!!!
Coool!!
Wat een prachtige taart weer! Zo helemaal mijn smaak
Wat maak je toch fantastische dingen 
Wauw! Sowieso een mooie taart, en dat zwart&rood maakt 'm helemaaaaaal bijzonder.
En ik denk dat dit op een classy bruiloft ook prima kan hoor, in een andere entourage is ze helemaal zo gothic niet 
Super!!!
Ontzettend gaaf!
Dit is stijl!! Zeer mooi gemaakt.
Geweldig gedaan !! het is niet mijn smaak, maar jou taart is perfect aan alle kanten! professioneel, strak, en ik zie de passie van je, zoals in alle taarten van jou. 
Heel erg mooi, al is het totaal niet mijn smaak 
Gaaf!!!! En idd...meer van dit soort is niet verkeerd 
Ik heb nog wel een leuk idee dat ik wil gaan uitwerken 
Heb normaal niets met gothic, maar deze taart is echt super!
Dank je wel!
Heel erg mooi!
Ik heb nog wel een leuk idee dat ik wil gaan uitwerken
Ben benieuwd 
Prachtig!
Dank jullie wel 
Wat een mooie details!
Die onderste taart, is dat een mal of heb je dat met de hand gemaakt?
Dat is met de hand gemaakt en heet (fondant) billowing. Er zijn meerdere tutorials van te vinden, ik vind het heel leuk om te doen en het geeft wel een leuk effect 
Wauw, die springt wel in het oog zeg! Niet mijn smaak, maar ik vind em fantastisch gemaakt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart is het nieuwe uhm, zwart: gothic